بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
امضاء پتروشیمی کارون ۵ تفاهمنامه با شرکت‌های تولیدی ماهشهر
پتروشیمی کارون در دومین روز از نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیاز‌های شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر، پنج تفاهم‌نامه همکاری با واحد‌های تولیدی منطقه امضا کرد.
کد خبر : ۲۴۱۷۸۹

خواندن ۲ دقیقه

امضاء پتروشیمی کارون ۵ تفاهمنامه با شرکت‌های تولیدی ماهشهر

به گزارش بورس نیوز، در دومین روز از برگزاری نخستین «نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیاز‌های شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر» پنج تفاهم‌نامه همکاری بین واحد‌های تولیدی منطقه و شرکت پتروشیمی کارون امضا شد.

علیرضا صدیقی‌زاده، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون، برگزاری این نمایشگاه در منطقه بندر ماهشهر را کاری ارزشمند دانست و افزود: واحد‌های تولیدی باید تلاش کنند کیفیت، مدیریت بر کیفیت و تعهد بر کیفیت در ارائه محصولات خود را سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی خواستار قرار دادن امتیاز ویژه برای خرید از استان شد و ادامه داد: همان‌طور که برای داخلی‌سازی امتیاز ویژه وجود دارد باید برای خرید استان و استانی‌سازی نیز امتیاز‌های ویژه در نظر گرفته شود.

شرکت پتروشیمی کارون در این نمایشگاه پنج تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های شیمی‌سازان پاسارگاد، پتروکیمیای آروین، یکه‌سازان آب و خاک، صنایع کنترل دقیق پارت، قلعه فن‌آوری مهتران زاگرس در زمینه‌های اسید سولفوریک ۹۸درصد، پروژه EPC مبدل تانتالوم، ساخت ۲۰ هزار پالت چوبی، تعمیر و بازسازی برد‌های زیمنس، مهندسی معکوس و ساخت قطعات یدکی پمپ‌های مولتی استیج امضا کرد.

با امضای این تفاهم‌نامه‌ها ۷۳ نفر از نیرو‌های بومی به‌طور مستقیم و ۱۱۷ نفر به‌طور غیرمستقیم مشغول کار می‌شوند.


  • بیشتر بخوانید:

قیمت نفت روند افزایشی به خود گرفت

اشتراک گذاری :
ارسال نظر