بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
عملکرد ماهانه صنعتی نیرو محرکه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰؛

"گیربکس" فروش‌ "خمحرکه" را راه انداخت

بیشترین میزان درآمدی که خمحرکه طی این ماه به دست آورده از فروش محصول «گیربکس پژو ۴۰۵» با ۳۵۲ میلیارد ریال بوده و پر درآمدترین محصول بعدی نیز «گیربکش رانا» با ۲۳۰.۵۹۴ میلیون ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۱۹۲۰

نیرو محرکه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعتی نیرو محرکه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱.۰۷۹ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه نیز مقدار درآمد‌های خود را مبلغی بالغ‌بر ۱.۸۰۲ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین خمحرکه میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را به میزان ۵.۷۳۴ میلیارد ریال ارائه کرده است.

عملکرد ماهانه خمحرکه+بورس نیوز

میزان درآمد‌های حاصل‌شده خمحرکه در اردیبهشت ۱۴۰۰

روند درآمدهای حاصل‌شده خمحرکه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت صنعتی نیرو محرکه در اردیبهشت‌ماه سال جاری با افزایش درآمد ۴۹ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز نزدیک به ۲۰ درصد کاهش داشته، همچنین میزان درآمد‌های به دست آمده از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ماه نیز ۷ درصد رشد را در پی داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که خمحرکه طی این ماه به دست آورده از فروش محصول «گیربکس پژو ۴۰۵» با ۳۵۲ میلیارد ریال بوده و پر درآمدترین محصول بعدی نیز «گیربکش رانا» با ۲۳۰.۵۹۴ میلیون ریال بوده است.

مقدار فروش محصولات شرکت صنعتی نیرو محرکه

بر اساس این گزارش انجام شده، خمحرکه در اردیبهشت‌ماه ۳۸.۷۷۴ دستگاه به فروش رسانده که در مقایسه با ماه گذشته ۳۲ درصد افزایش را تجربه کرده و نسبت به سال گذشته نیز با کاهش فروش ۳۷ درصدی مواجه بوده است.

پر فروش‌ترین محصول خمحرکه در اردیبهشت ماه «گیربکس پژو ۴۰۵» با ۱۴.۰۱۳ دستگاه بوده که با نرخ ۲۵.۱۳۰.۹۵۰ ریال به فروش رسیده، همچنین «گیربکس رانا» نیز در جایگاه بعدی با ۸.۳۴۴ دستگاه فروش رفته قرار گرفته است.

مجمع عمومی خمحرکه در تاریخ ۱۷ خرداد‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد؛ به همین منظور نگاهی خواهیم داشت به تصمیمات اتخاذ شده در مجمع عمومی منتهی به ۱۳۹۸.۱۲.۲۹، میزان سود خالص مصوب شده برابر با ۴۵۱ میلیارد ریال بوده و سود نقدی هر سهم نیز ۱۰ ریال گزارش شده است.

مجمع عمومی سال گذشته+بورس نیوز


  • بیشتر بخوانید:

بررسی دلایل تامین‌مالی "خمحرکه"

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارزش‌گذاری کارشناسان خالی از لطف نبود؛

بررسی دلایل تامین‌مالی "خمحرکه"

خوب‌ها و بد‌های هفته معرفی شدند؛

حال خوش سهامداران "اپرداز" در هفته تلخ "آسیا"

توسط کارگزاری پارسیان بررسی شد:

"خمحرکه" در سال 94

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۲
گیربکس ۸ میلیون تومنی و میفروشه ۲.۶ میلیون تومن!! از ۴ سال پیش دلار ۷ برابر شده. نرخ دلاری فولاد ۲ برابر شده. قیمت گیربکس کارخونه فقط ۳ برابر. سهامدار چه گناهی کرده!!!!