بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
فروش بیش از ۱۶۰ هزار تن محصول فولاد مبارکه در بورس کالا؛

فروش سنگین و جالب توجه ۳۶ هزار میلیارد ریالی "فولاد"

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در هفته سپری شده، فروش سنگین و کم نظیر بیش از ۳۶ هزار میلیارد ریالی را ثبت کرد. این فروش از محل معامله بیش از ۱۶۰ هزار تن محصولات ورق محقق گردید.
کد خبر : ۲۴۱۹۵۱

فروش بیش از ۱۶۰ هزار تن محصول

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در هفته سپری شده، فروش سنگین و کم نظیر بیش از ۳۶ هزار میلیارد ریالی را ثبت کرد. این فروش از محل معامله بیش از ۱۶۰ هزار تن محصولات ورق محقق گردید.

در این هفته شاهد عرضه و معامله ۱۲۰.۰۱۰ تن ورق گرم بودیم. این عرضه که با نرخ پایه‌ی ۱۹۳.۴ میلیون ریال صورت گرفته بود، با تقاضای بیش از ۱۶۰ هزار تنی همراه بود.

بالاترین نرخ معامله شده این محصول معادل ۲۱۹ میلیون ریال در هر تن بود و میانگین قیمتی آن نیز به ۲۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال رسید. به این ترتیب شاهد رشد در حدود ۵ درصدی نرخ ورق گرم شرکت نسبت به آخرین معامله آن که مربوط به هفته پایانی اردیبهشت ماه است، می‌باشیم.

همچنین در هفته قبل شاهد معامله ۳۲.۹۵۰ تن ورق سرد شرکت در نرخ ۲۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بودیم. ارزش معامله این محصول نیز به بیش از ۷ هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال رسید و نرخ معامله شده نسبت به هفته اول خرداد ماه در حدود نیم درصد کاهش را نشان می‌دهد.

۶.۰۰۰ تن ورق رنگی شرکت در نرخ ۳۱۹ میلیون ریال و به ارزش هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال معامله گردید. همچنین ۴.۰۰۰ تن ورق قلع اندود شرکت در نرخ ۲۹۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و به ارزش ۱ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال به فروش رسید.

در جدول زیر روند قیمت و ارزش معاملات محصولات اصلی شرکت فولاد مبارکه در هفته سپری شده ارائه شده است:

فروش بیش از ۱۶۰ هزار تن محصول

 


بیشتر بخوانید:

افزایش فروش ۳۹ درصدی محصولات "فولاد"

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش  ۷ هزار تنی
رشد بیش از یک درصدی نرخ ورق سرد شرکت؛

فروش ۷ هزار تنی "مبارکه" در این هفته

افزایش فروش ۳۹ درصدی محصولات
عملکرد میزان فروش ماهانه فولاد مبارکه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰؛

افزایش فروش ۳۹ درصدی محصولات "فولاد"

ارسال نظر