بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کاهشی که در آمارهای فروش این سرمایه‌گذار نشست؛

۳۳ هزار تومان به ازای هر کیلو آلکیل بنزن خطی "شیران"

۳۳ هزار تومان به ازای هر کیلو آلکیل بنزن خطی
درآمد‌های "شیران" در اردیبهشت‌ماه از محل فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده است.
کد خبر : ۲۴۲۴۲۹

سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۴.۶۱۰ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۰) تا انتهای اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز مجموع درآمد‌های این شکت سرمایه‌گذاری مبلغی بالغ‌بر ۲۲.۰۳۲ میلیون ریال حاصل‌شده است.

درآمد‌های "شیران" در اردیبهشت‌ماه از محل فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین درآمد را دراین‌بین بخش بازار داخلی به خود اختصاص داده، همچنان میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت برابر با ۹.۶۴۰ میلیون ریال بوده است.

عملکرد ماهانه شیران در اردیبهشت+بورس نیوز

روند درآمد‌های شیران تا انتهای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای شیران+بورس نیوز

بر پایه این گزارش انجام‌شده، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در اردیبهشت‌ماه سال جاری با افزایش درآمد نزدیک به ۷ درصد روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه با سال گذشته نیز درآمدی که به ثبت رسانده ۱۶۸ درصد رشد را به دنبال داشته، همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه به ثبت رسانده نسبت به سال گذشته افزایش رو به رشد ۱۵۸ درصدی را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده شیران در اردیبهشت‌ماه متعلق به «الکیل بنزن خطی (داخلی)» با ۱.۹۴۶ میلیارد ریال بوده و «نرمال پارافین مازاد (داخلی)» نیز با ۱.۴۷۶ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرارگرفته، همچنین بیشترین نرخ فروش را محصول «الکیل بنزن خطی (داخلی)» با ۳۲۸.۹۰۱.۹۷۷ ریال به خود اختصاص داده است.

شرکت در این ماه ۵۹۱۷ تن آلکیل بنزن خطی به صورت داخلی به فروش رسانده که نسبت به ماه گذشته و میانگین ۴ ماه قبل به ترتیب ۱۹ و ۲۶ درصد افت داشته و البته نرخ فروش این محصول برابر با ۳۳ هزار تومان به ازای هر کیلو بوده است که تقریبا مشابه ماه‌های گذشته بوده است. 

میزان فروش محصولات سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران

عملکرد تولید و فروش شیران در اردیبهشت+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شیران در اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این ماه ۱۶.۹۰۹ تن اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۴ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۲ درصد افزایش را در پی داشته، از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع فروش محصولات این شرکت به ۹۳.۶۰۷ تن رسیده که ۳۰ درصد رشد را نسبت به سال گذشته به همراه داشته است.

بیشترین میزان فروش محصول در اردیبهشت‌ماه به «نرمال پارافین مازاد (داخلی)» با ۷.۴۳۴ تن تعلق داشته و مجموع فروش این محصول از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ۲۶.۵۷۷ تن ارائه‌شده است.


  • بیشتر بخوانید:

کسب سود ۳.۴۹۸ ریالی به ازای هر سهم "شیران"

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کسب سود ۳.۴۹۸ ریالی به ازای هر سهم
کسب بیش از ۵۰ درصد از سود عملیاتی سال در سه‌ماهه چهارم؛

کسب سود ۳.۴۹۸ ریالی به ازای هر سهم "شیران"

فروش ۸ ماهه شرکت به ۱۴.۴۵۷ میلیارد ریال رسید؛

رشد ۱۲ درصدی الکیل بنزن "شیران"

رشد نرخ فروش الکیل بنزن خطی داخلی؛

نرمال پارافین "شیران" رشد را به نام خود کرد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
سلام
عجيبه كه فروش شيران در ارديبهشت رو با دو سه ماه قبل مقايسه كردين.
بايد وضعيت سال قبل مقايسه ميكردين(هم از لحاظ قيمت و هم حجم فروش).سال گذشته قيمت فروش الكيل بنزن چند بوده و الان چنده؟سال گذشته حجم فروش چند تن بوده و الان چنده؟
اين 5 ماهي كه شما گفتين مربوط به فروش سال مالي جديده و شما مشاهده ميكنيد كه رو به رشد است
لطفا تيتر رو طوري ننويسيد كه باعث ترس سهامدار بشه