بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
فعالیت سه گروه بازرسی شناسایی رمزارز‌ها و برق‌های غیرمجاز
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: گروه‌های بازرسی ویژه برای شناسایی رمزارز‌ها و برق‌های غیرمجاز در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی فعال شد.
کد خبر : ۲۴۲۶۰۴

خواندن ۲ دقیقه

رمزارزها+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، علیرضا صبوری، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی  استخراج رمزارز‌ها تاثیر زیادی در افزایش مصرف برق دارد و لازم است مراکز استخراج رمز ارز غیر مجاز شناسایی شود.

به گفته وی متوسط فروش برق در استان ۸۲۰ ریال به ازای هر کیلووات ساعت بوده در صورتی که تعرفه مصوب برای رمزارز‌ها مطابق مصوبه هیات وزیران ۱۶ هزار و ۵۷۰ ریال به ازای هر کیلووات ساعت است.

وی تاکید کرد: در صورت کشف رمزارز‌ها یا برق‌های غیرمجاز در عین این که باید از حقوق شرکت دفاع شود، اما نوع برخورد و رفتار با مشترکان نیز باید توأم با احترام باشد.

وی از فعال شدن سه گروه بازرسی ویژه شناسایی رمزارز‌ها و برق‌های غیر مجاز در استان خبر داد و گفت: گروه‌های بازرسی ویژه از ۱۸ خردادماه سال جاری برای شناسایی موارد مشکوک استفاده از برق و شناسایی رمز ارز‌ها فعال شده است.

چندی پیش مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در شورای راهبردی توسعه مدیریت از کشف ۷۶۴ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در استان و ضبط آن‌ها خبر داده و افزوده بود سخت گیری‌ها در این زمینه ادامه دارد و هم چنین از مصرف ۲ هزار مگاوات برق در کشور توسط ماینر‌ها خبر داده و سهم خراسان شمالی را در این زمینه ۱۰ مگاوات ذکر کرده بود.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر