بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
درآمد‌های "بزاگرس" از ابتدای سال ملی تاکنون ۲۲۵.۶۲۵ میلیون ریال شناسایی شده؛

تداوم روند نزولی مقدار ارائه‌خدمات "بزاگرس"

تداوم روند نزولی مقدار ارائه‌خدمات
بیشترین درآمدی که در این ماه "بزاگرس" به دست آورده از «خراج از بازار» با ۷۱.۶۹۳ میلیون ریال بوده، همچنین میزان نرخ فروش این بخش ۵۷۳.۷۷۴ ریال گزارش‌شده است.
کد خبر : ۲۴۲۶۵۲

تولید و مدیریت نیرگاه زاگرس کوثر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ بالغ‌بر ۱۱۳.۸۷۴ میلیون ریال گزارش کرده که از محل «فروش/ارائه خدمات» در بازار‌های داخلی به‌دست‌آمده، مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه این شرکت به میزان ۲۲۵.۶۲۵ میلیون ریال بوده و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت میلیارد ۳ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه بزاگرس+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده بزاگرس در اردیبهشت‌ماه

روند درآمدهای حاصل‌شده بزاگرس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت "بزاگرس" در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمدی که کسب کرده نسبت به ماه گذشته با افزایش نزدیک به ۲ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۴۰ درصدی مواجه بوده، بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آورده از «خراج از بازار» با ۷۱.۶۹۳ میلیون ریال بوده، همچنین میزان نرخ فروش این بخش ۵۷۳.۷۷۴ ریال گزارش‌شده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "بزاگرس"

عملکرد میزان ارائه خدمات بزاگرس+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان فروش خود را طی این دوره برابر با ۳۳۴.۶۴۷ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «خارج از بازار» با ۱۲۴.۹۵۰ مگاوات ساعت بوده است.

ارائه خدمات بزاگرس در اردیبهشت‌ماه+بورس نیوز

مقدار فروش محصولات تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر نسبت به ماه گذشته کاهش ۲۱ درصدی را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۰ درصد نزول داشته، از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه میزان فروش محصولات این شرکت به میزان ۷۶۰.۴۷۴ مگاوات ساعت اعلام‌شده که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد اُفت داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

"بزاگرس" ساخت نیروگاه ۵ مگاواتی خورشیدی واگذار می‌کند

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
زمان برگزاری مجمع
با اعلام شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر؛

زمان برگزاری مجمع "بزاگرس" مشخص شد

با اعلام شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر؛

"بزاگرس" ساخت نیروگاه ۵ مگاواتی خورشیدی واگذار می‌کند

با اعلام شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر؛

"بزاگرس" از ثبت افزایش سرمایه خبر داد

ارسال نظر