بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان اعلام کرد؛

افزایش ۳۵۰ درصدی سود انباشته "سدبیر"

افزایش ۳۵۰ درصدی سود انباشته
شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با سرمایه ۲۵۰ میلیارد یال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۲۴۲۸۳۸

خواندن ۲ دقیقه

افزایش ۳۵۰ درصدی سود انباشته

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۳۸۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹۰۰ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۷۶ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در دوره یاد شده، مبلغ ۸۴۶ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳ هزار و ۳۸۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۷۶ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۳۵۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و یک میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "سدبیر" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۹۰۰ ریال و سود خالص را ۲۲۴ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در دوره یاد شده، با افزایش ۵۹۴ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال به ۹۲۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۶۱۹ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال معادل ۹۱۲ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"سدبیر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۲۱۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال به مبلغ معادل ۲ هزار و ۹۸۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۷۷۳ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال خریداری کرد.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر