بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۲۶ دستگاه تولید رمزارز دیجیتال در استان توسط نیروی انتظامی و با همکاری شرکت توزیع برق خوزستان کشف و ضبط شد.
کد خبر : ۲۴۳۰۷۸

خواندن ۲ دقیقه

شناسایی ۲۶ دستگاه ماینر در چهار شهرستان آبادان، خرمشهر، رامهرمز و شادگان

به گزارش بورس نیوز، علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اظهار کرد: تعداد ۲۶ دستگاه تولید رمزارز دیجیتال در استان توسط نیروی انتظامی و با همکاری شرکت توزیع برق خوزستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: این تعداد دستگاه ماینر با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی در چهار شهرستان آبادان، خرمشهر، رامهرمز و شادگان کشف و جمع آوری شد.

وی با اشاره به پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان در استان، ادامه داد: گروه‌های تست و بازرسی انشعابات برق در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکین و نیز مبارزه با انشعابات غیرمجاز به صورت آنلاین مصرف برق مشترکان را رصد می‌کنند.

خدری افزود: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش کنند تا با شناسایی و جمع آوری این دستگاه‌ها به پایداری بیشتر شبکه برق به ویژه در ایام فصل گرم تابستان کمک کرده باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه با اشاره به فرارسیدن اول تیرماه و آغاز هفته صرفه جویی و لزوم مدیریت مصرف آب و برق، گفت: در این راستا از تمامی روش‌ها جهت اطلاع رسانی به هم استانی‌ها در راستای مدیریت مصرف و کاهش مصرف، استفاده کردیم که در آخرین اقدام با ارسال پیامک تلفنی از مشترکین خواستار رعایت الگوی مصرف برق شدیم.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر