بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
گروه بهمن یک گروه منسجم در خودروسازی به شمار می‌رود
سفیر جمهوری ارمنستان در ایران ضمن تاکید بر قابلیت‌های جمهوری اسلامی در حوزه خودروسازی گفت: گروه بهمن یک گروه منسجم و با توانمندی‌های زیادی در خودروسازی محسوب می‌شود.
کد خبر : ۲۴۳۲۲۷

خواندن ۲ دقیقه

گروه بهمن یک گروه منسجم در خودروسازی به شمار می‌رود

به گزارش بورس نیوز، سفیر جمهوری ارمنستان در ایران و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن ضمن دیدار و رایزنی با مدیران ارشد این گروه خودروسازی از خط تولید خودرو‌های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی بازدید کرد.

چگونگی ونحوه تعامل دولت ارمنستان با گروه بهمن از جمله موضوعاتی بود که در دیدار آرتاشس تومانیان و بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن مورد رایزنی و گفتگو قرار گرفت.

آنچه از روابط ایران و ارمنستان حائز اهمیت است؛ اینکه روابط دو کشور همواره دوستانه و مقامات تهران-ایروان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دو طرف بر توسعه مناسبات در مسیر تعاملات تاکید دارند.

ارمنستان با حدود ۳۰ هزار کیلومتر مربع مساحت و بیش از ۳ میلیون نفر جمعیت در منطقه قفقاز با ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و ایران هم مرز است.

این کشور منطقه قفقاز جنوبی به دلیل هم مرز بودن با ایران از اهمیت ویژه‌ای در مراوادات اقتصادی برخوردار بوده و می‌تواند پلی میان ایران و کشور‌های عضو اتحادیه اورآسیا باشد.

در این میان، گسترش روابط اقتصادی ایران و ارمنستان و افزایش سطح تجاری ۳۲۰ میلیون دلاری فعلی اولویت اصلی خواهد بود که در صورت توافقات طرفین در حوزه خودروسازی می‌تواند سهم تجاری بیشتری از مناسبات اقتصادی تهران-ارمنستان برای کشور به ارمغان آورد.

مذاکرات خوبی با مدیران گروه بهمن داشتم

آرتاشس تومانیان سفیر جمهوری ارمنستان در تهران در حاشیه بازدید از بهمن موتور در ارزیابی از توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه خودروسازی گفت: با اینکه نظر تخصصی در این مورد نمی‌توانم بدهم، اما صنعت خودروسازی یکی از صنایع مهم در ایران به شمار می‌رود.

وی افزود: گروه بهمن یک گروه منسجم و با قابلیت و توانمندی‌های زیادی در خودروسازی به شمار می‌رود و دو خودروی تولید شده دیگنیتی و فیدلیتی توانسته با استاندار‌های روز جهانی برابری کند.

سفیر جمهوری ارمنستان در تهران با تاکید بر اینکه خودرو‌های تولیدی گروه بهمن از نظر کیفیت و قیمت معیار‌های خوبی دارد، تصریح کرد: با مدیران ارشد گروه بهمن پیرامون نحوه همکاری و تعامل دو جانبه مذاکرات خوبی داشتم، اما نیاز است این تمامی شرایط جداگانه مورد بررسی قرار گیرد تا بهتر بتوانیم زمینه همکاری دو طرف را بوجود بیاوریم.


  • بیشتر بخوانید:

"خبهمن" در فکر عرضه محصول جدید فیدلیتی تا پایان ۱۴۰۰

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیشترین میزان ارزش بازار "خبهمن" در اختیار «واسطه‌گری‌های مالی و پولی»؛

"خبهمن" در فکر عرضه محصول جدید فیدلیتی تا پایان ۱۴۰۰

افزایش ۷۴ درصدی سود ناخالص
نسبت به دوره مشابه گذشته رقم خورد؛

افزایش ۷۴ درصدی سود ناخالص "خدیزل"

فیدلیتی محصول استراتژیک گروه بهمن
مدیر عامل بهمن موتور خبر داد:

فیدلیتی محصول استراتژیک گروه بهمن

ارسال نظر