بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
نمایش درآمدهای خردادماه در مانیتورهای این شرکت؛

سیر صعودی درآمدهای "مادیرا" با طعم رکوردشکنی

سیر صعودی درآمدهای
شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران از ۲ بخش فروش داخلی و خدمات پس از فروش تشکیل‌شده که بیشترین درآمد حاصل‌شده را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم.
کد خبر : ۲۴۳۲۳۳

صنایع ماشین‌های اداری ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۳ هزار و ۵۷ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین مقدار درآمد‌های حاصل‌شده این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه مبلغی بالغ‌بر ۷ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال بوده و مقدار سرمایه ثبت‌شده طی این دوره نیز ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه مادیرا+بورس نیوز

میزان درآمد‌های ثبت‌شده "مادیرا" در خردادماه ۱۴۰۰

سیر کسب درآمد مادیرا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش درآمد ۱۳۱ درصدی را تجربه کرده، مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "مادیرا" از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ از ۲ بخش فروش داخلی و خدمات پس از فروش تشکیل‌شده که بیشترین درآمد حاصل‌شده را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم.

میزان درآمدی که این شرکت صنعتی از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه به ثبت رسانده در مقایسه با سال گذشته ۱۸۲ درصد افزایش درآمد را مشاهده کرده و همچنین نسبت به ماه گذشته ۴۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

مقدار فروش محصولات صنایع ماشین‌های اداری ایران+بورس نیوز

بیشترین درآمد حاصل‌شده در بازار داخلی از «محصولات نمایشی» با ۲.۰۴۰ میلیارد ریال بوده و از خدمات پس از فروش نیز درآمدی که "مادیرا" به دست آورده بالغ‌بر ۲۳ میلیارد ریال بوده است.

بیشترین میزان فروش این شرکت در اختیار محصولات نمایشی با ۲۵.۳۷۹ دستگاه گزارش شده و پس از آن نیز محصولات لوازم خانگی با ۸.۲۶۲ دستگاه قرار دارد.


  • بیشتر بخوانید:

نمایش کاهش سودآوری "مادیرا" در ۳ماهه

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۱.۶۶۰ ریالی هر سهم این شرکت در ۹ماهه سال جاری ثبت شد؛

نمایش کاهش سودآوری "مادیرا" در ۳ماهه

رشد قابل ملاحظه فروش ماهیانه و رشد سهم بازار؛

رشد ۹ درصدی نرخ فروش محصولات نمایشی "مادیران"

نگاهی به ارقام این شرکت در سال ۹۸؛

آیا "مادیرا" به پیش‌بینی‌های خود می‌رسد

نمایش ارقام سنگین در مانیتور‌های این شرکت؛

رشد ۷۲ درصدی سود «مادیرا» در راه است!

ارسال نظر