بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

خنجر رفقا بر سینه پاستور

خنجر رفقا بر سینه پاستور
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به کراوات های گمشده اساتید و تجمع بی فایده سهامداران این شرکت نارنجی و...
کد خبر : ۲۴۳۳۹۹

طنز بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، چند وقت پیش رئیس پاستور وعده دلار ۱۵ هزار تومانی داد و بورس بازان هم ثابت کردند با وجود کلاه گشادی که چند ماه قبل تر، سرشان رفته بود، باز به این بزرگوار اعتماد دارند و به سهم هایشان چوب حراج زدند. بعد هم منتظر نشستند تا دلار ارزان شود. اما نشان به همان نشان که نه فقط ارزان نشد، بلکه نرخ ۲۰ هزار تومانی را هم برنتابید و دوباره سینه خیز تا حدود ۲۵ هزار تومان رفت! بازارهای رقیب هم پوزخند زدند که ای بابا، چند بار از یک سوراخ گزیده می شوید؟ این شد که نگاه برخی دوستان سرمایه گذار تغییر کرد و شروع به خرید کردند و بورس تهران سبز شد‌. اما حالا کل کل بین اساتید دوباره شروع شده؛ عده ای منتظر بازگشت دوباره بازار به کانال ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی هستند و عده ای دم از تکرار روزهای خوش پارسال می زنند! البته تعدادی هم مدتی کارشناس بیت کوین شده بودند و ادعا داشتند جهش شیبا را در خواب دیده بودند و... که بعد از ریزش بیت کوین ، به غار پناه بردند و حالا در به در دنبال کراوات شان می گردند که...

 

خنجر رفقا در سینه پاستور

هر چند به عملکرد اهالی پاستور صدها انتقاد و ایراد وارد است؛ اما اینکه برخی بزرگواران که ۸ سال سر سفره پاستور نشسته و رگبار انتقاد به سوی همان رئیسی گرفته اند که تا دیروز کفش هایش را جفت می کردند، خنده دار است! هر قصور و اشتباهی صورت گرفته، با همدستی همین رفقای دیروز قافله بوده و حالا با این حرف ها، مدیران بی کفایت این سال ها، تبرئه نخواهند شد.

 

بهارستان دنبال محاکمه پاستور

یکی از اهالی بهارستان هم گفته اهالی پاستور به خاطر غارت و تقسیم ۶۰ تن طلا و ۱۸ میلیارد دلار ارز کشور، محاکمه خواهند شد!

 

بد سهامداری بانک بورسی

بعضی سهامداران عمده از سهم های زیر مجموعه خود استفاده ابزاری می کنند. هر وقت هوس کنند، با خبری یا داستانی، سهم را باد می کنند و هر زمان هم که بخواهند، سهم را خراب می کنند! اصلا هم مهم نیست عده ای سهامدار خرد در بازی این آقایان، خرد و خمیر شوند. بانک ساختمان سپهر جزو همین سهامداران است! مدتی است انواع ماجراها و شایعات منفی در مورد شرکت بیمه زیرمجموعه این دوستان مطرح شده و اعتماد عمومی به این شرکت بیمه خدشه دار شده؛ آقایان کک شان هم نگزیده! نامه های محرمانه و اطلاعات مالی رسما افشا نشده این شرکت بیمه هم در فضای مجازی دست به دست می شود و کسی نگران سهامداران بی نوا نیست!

 

یک تجمع بی فایده 

و کلام آخر اینکه امروز سهامداران یکی از شرکت های بازار پایه که ۲۵ سالی است درگیر یک پرونده حقوقی هستند و با وجود رای دادگاه ، هنوز موفق به اجرای حکم تایید شده توسط چندین قاضی نشده اند ، تجمع کرده اند شاید به حق شان برسند. البته ما هم بعید می دانیم صدایشان به جایی برسد!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر