بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیرویی برق کرمانشاه گفت:

شناسایی چهار محل استخراج رمز ارز در کرمانشاه

شناسایی چهار محل استخراج رمز ارز در کرمانشاه
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف چهار محل استخراج رمز ارز و ۱۲۲ دستگاه غیرمجاز باهمکاری نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر : ۲۴۳۴۰۰

خواندن ۲ دقیقه

رمرارز در کرمانشاه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، امیدعلی مرآتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف چهار محل استخراج رمز ارز و ۱۲۲ دستگاه غیرمجاز باهمکاری نیروی انتظامی خبر داد و گفت: افراد خاطی به مراجع قضائی استان تحویل و دستگاه‌های آن‌ها ضبط شده است.

وی افزود: برای تولید و استخراج یک بیت کوین بیش از ۳۰۰ مگاوات ساعت برق مورد نیاز است و این میزان انرژی برق، بیشتر از مصرف ۳۵ هزار مشترک خانگی در طی یک شبانه روز است.

وی گفت: دستگاه‌های غیرمجاز رمز ارز، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان؛ خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد می‌کند و سبب بخشی از خاموشی‌های ناخواسته است.

مرآتی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، نظارت بر مناطق مشکوک و پرمصرف برق را تشدید کرده است، گفت: افراد سودجو به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با قدردانی از همکاری و تلاش دستگاه‌های امنیتی، پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی اعلام کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از هزار و ۱۰۰ دستگاه ماینر استخراج رمز ارز در استان کرمانشاه با کمک این دستگاه‌ها کشف و ضبط شده است.

مرآتی همکاری مردم را در شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز‌ها را یکی از بهترین گزینه‌های مقابله با این پدیده عنوان کرد و گفت: همشهریان کرمانشاهی در صورت رویت این مراکز استخراج غیرمجاز می‌توانند با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند و پاداش تا سقف ۲۰ میلیون تومانی دریافت کنند.


  • بیشتر بخوانید:

جمع آوری ۲۰۰ دستگاه تولید رمزارز غیرمجاز در استان کرمانشاه

اشتراک گذاری :
ارسال نظر