بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
خبری که گربه دزدها را ترساند
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به وعده های سر خرمنی که تمامی ندارد و فاجعه از با مدیریت گرگ های انسان نما و...
کد خبر : ۲۴۳۴۷۵

طنز بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، معافیت بیمه های زندگی و درمان تکمیلی، از خبرهایی بود که کمتر کسی به آن توجه کرد؛ اما انگار این خبر به ظاهر پیش پا افتاده در دل برخی شرکت های بیمه ای، ولوله به پا کرده! از یک طرف گفته اند ما مالیات بر ارزش افزوده ای نگرفته ایم و از طرف دیگر، دست و پا زدن هایشان برای حذف اظهارات شان از روی سایت های بورسی، عجیب است! به هر حال اگر پول اضافه گرفته اند، باید پس بدهند و اگر هم که کلا پولی بابت مالیات بر ارزش افزوده نگرفته اند، که این خبر نباید نگران شان کند.

 

پرکاری روسا بعد اسباب کشی 

اهالی ملاصدرای سابق، هنوز گرد و خاک اسباب کشی به قائم مقام از تن نتکانده، کار را شروع کرده اند. دیروز از باجه ای برای تسهیل فعالیت ها رونمایی کردند و امروز P/S را به صفحه TSETMC اضافه کردند. اساتید هم استقبال کردند؛ فقط نگران پر شدن صفحه و شلوغ کاری زیادی بودند و پیشنهاد کردند یک صفحه مجزا برای ارائه نسبت های مالی هر نماد اضافه شود که سهامدار هنگ نکند.

 

 

وعده های سرخرمن تمامی ندارد

مستاجران پاستور به روزهای تخلیه این سرا نزدیک می شوند ولی هنوز دست از شعربافی برنداشته اند. هنوز یادمان نرفته وعده دلار ۱۵ هزار تومانی دادند و هر چه عده ای حنجره پاره کردند تا دلیل و مدرک بیاورند که نشدنی است، برخی سهامداران باور نکردند و چوب حراج به سهم هایشان زدند. حالا وعده می دهند که جنگ اقتصادی و کرونا نبود، دلار ۵ هزار تومان بود؟ حتما چندی دیگر هم مدعی می شوند در صورت توافق، یارانه هاتان را دلاری می دهیم! وعده های تو خالی تا کجا؟ ما که می دانیم ریشه مشکلات اقتصاد ما، بی کفایتی برخی مدیران است.

 

خوشی های بی پایان

بعضی دوستان هم طوری تحلیل می کنند تا ثابت کنند مستاجران پاستور و رفقایشان به صنعت بانکرینگ ضربه زده اند، انگار کسی شک دارد یا مثلا بقیه صنایع ضربه نخورده! با توجه به کثرت ضرب دیدگان، لطفا اگر از صنایع، جایی آسیب ندیده اعلام حضور کند. آمار تلفات دادن، خیلی عادی شده...

 

فاجعه ای در بازار گوشت

فیلم های وحشتناکی از کشتار گاوهای آبستن به دست مان رسیده که علاوه بر آنکه باعث شد از انسان بودن خود شرم کنیم؛ نگرانی مان در مورد وضعیت بازار گوشت قرمز و لبنیات در ماه های آینده را تشدید کرد. فاجعه ای بزرگتر از معدوم کردن جوجه های یکروزه در راه است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر