بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
فرمانده انتظامی شاهرود گفت: ۱۶ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در بازرسی از یک منزل مسکونی در این شهرستان کشف شد.
کد خبر : ۲۴۳۵۷۱

خواندن ۲ دقیقه

ماینر کشف شده در شاهرود+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، علی کریمی، فرمانده انتظامی شاهرود اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شاهرود پس از دریافت گزارشی مبنی بر بهره‌برداری از دستگاه استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرمجاز در یک منزل قدیمی خالی از سکنه این شهرستان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام بررسی‌های میدانی و اطلاعاتی و تعیین صحت و سقم موضوع محل دقیق منزل مذکور را شناسایی کردند.

کریمی با اشاره به هماهنگی‌های لازم قضایی در این خصوص گفت: در عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیس و عوامل اداره برق ۱۶ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در حال بهره‌برداری از این منزل مسکونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش دستگاه‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خواند و بیان کرد: یک نفر در این راستا شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مرجع قانونی معرفی شد.

ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این شهرستان در اردیبهشت ماه نیز از یک انبار درحومه شهر ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) کشف کردند.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر