بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون عنوان کرد:

فروش مستقیم محصولات "غزر" به مشتریان صادراتی

فروش مستقیم محصولات
مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون گفت: فروش به مشتریان صادراتی به صورت مستقیم توسط خود شرکت صورت می‌گیرد و تنها مبالغ از طرف مشتری به حساب نمایندگان واریز می‌شود.
کد خبر : ۲۴۳۹۳۰

شرکت زرماکارون+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محسن امینی، مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون درخصوص فروش به مشتریان صادراتی اظهار کرد: فروش به مشتریان صادراتی به صورت مستقیم توسط خود شرکت صورت می‌گیرد و تنها مبالغ از طرف مشتری به حساب نمایندگان واریز می‌شود.

وی درخصوص پروژه‌محور بودن شرکت صنعتی و پژوهشی شرکت زرکام افزود: به دلیل پروژه‌محور بودن شرکت صنعتی و پژوهشی زرکام و تامین مالی بخشی از هزینه‌های پروژه طبق صورتجلسه فیمابین شرکت زرماکارون و شرکت زرکام و با تایید هیات مدیره تسهیلات بانک ملت با تمام هزینه‌های مربوطه به ان به شرکت زرکام منتقل شد که در قبال انتقال مبلغ تسهیلات تضمین لازم از آن شرکت دریافت شده است.

مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون با اشاره به اینکه نرخ فروش به شرکت‌های زرنگار پخش همانند نرخ فروش سایر مشتریان بوده بیان کرد: گزارش صورت‌های ملای منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ شرکت زرنگارپخش پایتخت پس از نهایی شدن و اخذ گزارش حسابرسی حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیرماه منتشر می‌شود.

وی همچنین، درباره فروش گندم ادامه داد: به دلیل گلوتن پایین موجود در گندم و عدم استفاده آن در فرایند تولید و به دلیل نامرغوب بودن آن با تایید هیات مدیره و قبل از پذیرش شرکت در بورس به قیمت تمام شده به شرکت سمولینای زر فروخته شد.

امینی درخصوص طبقه بندی گروه محصولات گفت: باتوجه به سیاست‌های شرکت طبقه بندی گروه محصولات در صورت‌های مالی ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با تایید حسابرس شرکت تغییر پیدا کرد.

فروش مستقیم محصولات

فروش مستقیم محصولات


  • بیشتر بخوانید:

سرو پاستا "غزر" با طعم سس سیر صعود فروش

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آغاز پرداخت سود
شرکت صنعتی زرماکارون اعلام کرد؛

آغاز پرداخت سود "غزر" از فصل پاییز

افزایش درآمد پلکانی
درآمد ۲.۷۹۶ میلیارد ریالی برای خردادماه از این ماکارونی‌فروش به جا ماند؛

افزایش درآمد پلکانی "غزر" از ابتدای ۱۴۰۰

سرو پاستا
افزایش ۵۳درصد فروش که از دل غول ماکارونی‌ساز خاورمیانه به گوش رسید؛

سرو پاستا "غزر" با طعم سس سیر صعود فروش

با اعلام شرکت صنعتی زرماکارون؛

"غزر" از سهامدارانش دعوت کرد

ارسال نظر