بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
روند صعود به این روانکار بازگشت؛

درآمد‌های "شبهرن" گریس‌کاری شد

درآمد‌های
بیشترین درآمد حاصل‌شده از فروش محصول «روغن موتور دیزلی» ۲.۹۴۹ میلیارد ریال به دست آمده و پس از آن «روغن موتور بنزینی» بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۴۱۵۱

نفت تهران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی این دوره یک‌ماهه را به میزان ۷.۶۵۲ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز موفق به کسب درآمد ۱۸.۲۰۰ میلیارد ریالی شده که بیشترین میزان درآمد حاصل شده طی این دوره ۳ ماهه در خردادماه به دست آمده است.

روند درآمدهای شبهرن+بورس نیوز

درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی کسب شده که عمده درآمد شناسایی‌شده در بازار داخلی بوده است.

درآمد‌های اعلام‌شده شبهرن تا خردادماه

روند کسب درآمد نفت بهران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در خردادماه سال جاری موفق به افزایش درآمد ۹.۱۶ درصدی نسبت به ماه گذشته شده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۲۸ درصد رشد را شاهد بوده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه درآمد‌های این شرکت با رشد ۱۲۶ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

بیشترین درآمد حاصل‌شده از فروش محصول «روغن موتور دیزلی» ۲.۹۴۹ میلیارد ریال به دست آمده و پس از آن «روغن موتور بنزینی» بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است.

میزان فروش محصولات نفت بهران در خردادماه

بر اساس این گزارش صورت گرفته شرکت نفت بهران در خردادماه سال جاری ۴۳.۳۷۵.۶۱۲ لیتر فروش داشته که بیشترین میزان فروش را در بازار صادراتی داشته، فروش محصولات شبهرن در خردادماه در مقایسه با ماه گذشته ۱۲.۵۵ درصد افزایش پیدا کرده، از ابتدای سالی مالی تا انتهای خردادماه فروش محصولات شبهرن برابر با ۹۸.۶۳۵.۹۸۹ لیتر اعلام شده است.

بیشترین میزان فروش محصول را «روغن‌های فرآیندی (اکسترکت)» با ۱۴.۹۲۸.۶۸۴ لیتر در بازار صادراتی به خود اختصاص داده، گران‌ترین محصول نفت بهران نیز به «گریس» با ۵۰۲.۳۵۱ ریال تعلق داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

کاهش سود عملیاتی "شبهرن" در ۶ ماهه نخست

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود فروش سهام "بپیوند" تنها تفاوت سودآوری "شبهرن" نسبت به عملکرد سال قبل؛

کاهش سود عملیاتی "شبهرن" در ۶ ماهه نخست

این روغن‌موتورساز و مواجهه با کاهش نرخ مواداولیه؛

"شبهرن" به تجدیدارزیابی و تخفیف فروش "نه" گفت

ارسال نظر