بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
رشد فروشی که سهامداران را خوش‌بین کرد؛

سنگ‌تمام "ذوب" و شکستن یخ‌ فروش تیرماه

سنگ‌تمام
میزان فروش شرکت ذوب آهن اصفهان در هفته گذشته به رقم ۸۱۹ میلیارد تومان رسید که رشد بالای ۳ برابری در کسب درآمد را نسبت به آمار‌های هفته گذشته از خود برجای گذاشت.
کد خبر : ۲۴۴۲۱۰

سنگ‌تمام

به گزارش بورس نیوز، عملکرد ذوب آهن اصفهان در هفته گذشته معاملات بورس‌کالا آنچنان به مذاق اهالی بازارسرمایه و سهامداران این شرکت به‌خاطر میزان فروش شرکت خوش نیامد، ولی در این هفته، خبر‌های خوشی از بخش فروش شرکت مخابره شده است.

باید در ابتدا اشاره شود که میزان فروش شرکت در هفته گذشته به رقم ۸۱۹ میلیارد تومان رسید که رشد بالای ۳ برابری را نسبت به آمار‌های هفته گذشته از خود برجای گذاشت.

سنگ‌تمام

سبد تیرآهن مخلوط

مهم‌ترین محصول از سبد این هفته ذوب آهن را میتوان به سبد تیرآهن مخلوط عنوان داد چراکه حجم تقاضای مشتریان آنقدر بالا بود که اگه عرضه بیشتری از این شرکت اصفهانی در بازار ارائه می‌شد، طبیعتا رقم معاملات به شدت کاملا تندی صعودی می‌شد.

سنگ‌تمام

مشتریان این شرکت در مجموع برای سبد تیرآهن مخلوط حدود ۳۲ هزار و ۸۴۴ تن سفارش را ثبت کردند، ولی حجم عرضه حدودی ۱۸ هزارتنی از ذوب آهن، به ضرر خریداران تمام شد و این محصول به تمام مشتریان اختصاص پیدا نکرد.

ارزش این کالای ذوبی‌ها در رینگ معاملات بورس کالا به نزدیکی ۲۶۱ میلیارد تومان رسید.

تیرآهن

عملکرد ذوب آهن در بخش تیرآهن نیز قابل توجه بود که چرا در مجموع ۱۵ هزار ۴۳۳ تن از این کالا‌ها را ۵ نوع به بازار عرضه کرد و حجم تقاضایی بیش از عرضه نیز برای این شرکت به ثبت رسید اما؛ از تقاضا ۲۴ هزار و ۷۴۸ تنی حدود ۱۵ هزار تن معامله شد که رقمی حدود ۲۲۸ میلیارد تومان برای ذوب درآمد داشت.

در ادامه می‌توان به جدول زیر اشاره داشت که سایر محصولات عرضه‌شده این فولادساز اصفهانی به شرح جدول زیر است:

سنگ‌تمام

سبد میلگرد

در ادامه می‌توان به دو محصول ذوب آهن اصفهان در این بخش یعنی سبد میلگرد مخلوط و سبد میلگرد کلاف نیز اشاره داشت که مجموعا ۲۱۷ هزار میلیارد تومان درآمد را از معامله ۱۴ هزار و ۵۰۰ تنی بدست آورد.

شمش چدن و ریل آهن

از سوی دیگر، معامله ۱۰ هزارتنی شمش چدن با ارزش ۱۰۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ریل آهن ۳.۸ همتی نیز قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۳۶۰ همت ارزش معاملات
بشنوید از ۳سری معاملات سبد‌های محصولات دیگر غول فولادساز؛

۳۶۰ همت ارزش معاملات "ذوب" در بورس‌کالا

دیدار سهامداران
شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد؛

دیدار سهامداران "ذوب" تا ۱۰ روز دیگر

ارسال نظر