بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
برگزاری شانزدهمین رویداد سه ماهه توکن‌سوزی یک صرافی ارزی
صرافی رمزارزی بایننس (Binance) در شانزدهمین رویداد سه ماهه توکن‌سوزی خود، ۴۰۰ میلیون دلار از توکن‌های بایننس کوین (BNB) را از گردش خارج کرد. با این حال، به نظر می‌رسد بازار واکنشی به این موضوع نشان نداده است.
کد خبر : ۲۴۴۴۵۱

 توکن‌سوزی یک صرافی ارزی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در این دوره ۵،۱۶۳ واحد توکن BNB بیشتر نیز سوزانده شده که هدف از آن، کمک به کاربرانی است که از طریق تراکنش‌های اشتباه در قرارداد‌های هوشمند، توکن‌های خود را از دست داده‎اند. بایننس خسارت این تراکنش‌ها را تحت پوشش قرار داده و توکن‌ها را تحت شرایط خاص به کاربران باز می‌گرداند. سپس، این تعداد توکن از مجموع توکن‌های سوزانده‌شده توسط این صرافی کسر می‌شود.

آخرین دوره توکن‌سوزی بایننس از لحاظ ارزش دلاری، دومین توکن‌سوزی بزرگ این صرافی در طول تاریخ است. بزرگترین دوره توکن‌سوزی بایننس به ماه مارس باز می‌گردد که طی آن، ۶۰۰ میلیون دلار از توکن‌های BNB سوزانده شد.

علی‌رغم ارزش بالای توکن‌های سوزانده‌شده در دوره آخر، به نظر می‌رسد این رویداد تأثیری بر بازار بایننس کوین نداشته و روند قیمتی این ارز دیجیتال طی آخر هفته نزولی بوده است.

صرافی بایننس در ماه‌های اخیر به شدت زیر ذره‌بین نهاد‌های نظارتی بوده است. در این میان، چندین کشور علیه این صرافی وارد عمل شده یا انطباق فعالیت‌های آن با قوانین را مورد بررسی قرار داده‌اند. در تاریخ ۱۶ ژوئیه، این صرافی به طور ناگهانی از متوقف کردن معاملات توکن‌های سهام شرکت‌های بزرگ خبر داد.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر