بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
نرخ فروش انرژی نیروگاهی مشخص شد؛

رشد ۹۷.۴ میلیارد تومانی ولتاژ "دماوند"

رشد ۹۷.۴ میلیارد تومانی ولتاژ
سود خالص  شرکت تولید نیروی برق دماوند در دوره ٣ ماهه منتهی به ٣١ خرداد سال ١۴٠٠ مبلغ ١٢۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به همین دوره در سال ١٣٩٩ (۶٠ میلیارد و ١۶٢ میلیون تومان) ۶۶ میلیارد تومان افزایش داشته است.
کد خبر : ۲۴۴۹۳۸

تولید نیروی برق دماوند+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بررسی آمارهای شرکت تولید نیروی برق دماوند در دوره منتهی ٣ ماهه منتهی به ٣١ خرداد ماه سال ١۴٠٠ حاکی از آن بوده که میزان سود ناخالص شرکت در این دوره برابر با ١٧٠ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال ١٣٩٩ که در حدود ٨٠ میلیارد تومان بود را توانست با ٩٠ میلیارد تومان افزایش ، به ثبت برساند.

نکته حائز اهمیت، هزینه‌های مالی شرکت بوده که در دوره مشابه سال ۹۹ برابر با صفر بوده اما؛ در این دوره هزینه‌ها در حدود ۴۴۰ میلیارد تومان اعلام شده ضمن آنکه سود خالص این شرکت نیز ١٢۶ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته که برابر با ۶٠ میلیارد و ١۶٢ میلیون تومانبود، ۶۶ میلیاردتومان افزایش را در حساب‌های خود مشاهده می‌کند.



ولتاژ درآمدهای دماوند رشد ۹۷.۴ میلیاردتومانی داشت

با نگاهی به ولتاژی که از سوی فروش شرکت اعلام شده در این مدت، فروش "دماوند" ۹۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رشد را نسبت به آمارهای سال گذشته تجربه کرده یعنی آمارهای سال گذشته که در حدود ۱۶۲ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان بود را گذرانده و در آخرین آمار، فروش خود را ٢۶٠ میلیارد تومان اعلام کرده است.

از این میزان فروش بیشترین سهم مربوط به فروش انرژی نیروگاه با مبلغ ١٩۵ میلیارد در سال ١۴٠٠ و مبلغ ١٠٢ میلیارد و ١١٢ میلیون در سال ١٣٩٩ بوده و نرخ فروش انرژی نیروگاه در دوره ٣ ماهه منتهی به ٣١ خردادماه سال ١۴٠٠، ۵۵ میلیون تومان بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند؛

"وآتی" مطالبات معوقه‌اش را از "واحیا" گرفت

رفع خاموشی‌ها و نیازی ۱۵میلیاردیورویی!
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد:

رفع خاموشی‌ها و نیازی ۱۵میلیاردیورویی!

مطالبه‌های میلیاردی
به لطف توانیر و قیمت‌گذاری دستوری شکل گرفت؛

مطالبه‌های میلیاردی "دماوند" و جیب‌خالی برقی‌ها

ارسال نظر