بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
کسب درآمد ۳۴۹ میلیارد ریالی پتروشیمی فارابی از ابتدای سال مالی؛

افزایش درآمد ۷ درصدی "شفارا" در مردادماه

افزایش درآمد ۷ درصدی
پتروشیمی فارابی در مردادماه سال جاری موفق به فروش ۲.۲۶۹ تن از محصولات خود به مشتریان شده که بیشترین فروش را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم.
کد خبر : ۲۴۶۰۵۴

پتروشیمی فارابی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی فارابی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را بالغ‌بر ۶۷۴ میلیارد ریال اعلام‌کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز این درآمد‌ها برابر با ۳ هزار و ۲۱۷ میلیارد ریال ارائه‌شده، همچنین درآمد‌هایی که این دوره شناسایی‌شده از ۳ بخش فروش محصولات داخلی، صادراتی و ارائه خدمات تشکیل شده که بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده را در بازار داخلی شاهد بوده‌ایم.

درآمد‌های شناسایی‌شده شفارا در مردادماه

روند کسب درآمد شفارا تا مردادماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش انجام‌شده توسط بورس نیوز، درآمدی که پتروشیمی فارابی در مردادماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۷.۲۷ درصد رشد داشته، همچنین بیشترین میزان درآمدی که طی این دوره اعلام‌شده می‌توان به «انیدرید فتالیک PAF» اشاره کرده که ۳۴۹ میلیارد ریال درآمد را به همراه داشته است.


بیشتر بخوانید: غول‌های متانول ایران/ دروازه‌هایی که فقط باید جنبید


پتروشیمی فارابی در مردادماه سال جاری موفق به فروش ۲.۲۶۹ تن از محصولات خود به مشتریان شده که بیشترین فروش را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم، فروش محصولات این پتروشیمی نسبت به ماه گذشته ۲.۵۳ درصد کاهش فروش را به همراه داشته، گران‌ترین محصول پتروشیمی فارابی مربوط به «دی اکتیل فتالات DOP» با ۴۳۶.۳۰۲.۴۹۵ ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر