بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
شبکه کازماس به روز رسانی شد
پس از ایجاد شبکه اکوسیستم دیفای و توسعه پل‌های بین زنجیره‌ای برای اتریوم و بلاکچین، درصد رشد قیمت سه رقمی را ثبت کرد.
کد خبر : ۲۴۶۴۱۰

شبکه کازماس+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، پس از ایجاد شبکه اکوسیستم دیفای و توسعه پل‌های بین زنجیره‌ای برای اتریوم و بلاکچین، درصد رشد قیمت سه رقمی را ثبت کرد.



رشد پروتکل‌های لایه اول در ماه آگوست در حال افزایش بوده، زیرا راه‌اندازی هارد فورک لندن در شبکه اتریوم، بهبود‌های مورد انتظار در کاهش میزان کارمزد‌های بالای تراکنش‌های شبکه و کاهش تأخیر تأیید تراکنش‌ها را برآورده نکرده است.

یکی از شبکه‌هایی که بیشترین بهره را از این شرایط برده، Cosmos (ATOM) بوده است، پروژه‌ای که بر قابلیت همکاری متمرکز است و به لطف پروتکل ارتباطات بین بلاکچینی به “اینترنت بلاک چین” تبدیل شده است.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که قیمت ATOM از پایین‌ترین سطح ۸.۸۷ دلار در ۲۰ جولای به بالاترین سطح ۲۴.۷۷ دلار در ۲۲ آگوست رسید. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن از میانگین ۲۵۰ میلیون دلار به ۱.۸۷ میلیارد دلار رسید.

سه دلیل عملکرد قوی ATOM در ماه گذشته، انتشار پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای در شبکه، راه‌اندازی یک سایدچین که امکان تبادل دارایی‌ها بین Cosmos و Ethereum را فراهم می‌کند و اعلام برنامه‌هایی برای آوردن بیت کوین به اکوسیستم کازماس است.

سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) یکی از بزرگترین تحولاتی است که طی چند سال گذشته از اکوسیستم بلاکچین بیرون آمده است و قرار است انقلابی در سیستم‌های مالی سنتی ایجاد کند.

راه‌اندازی اولین رابط کاربری برای دیفای در Cosmos، معروف به Emeris، یکی از بزرگترین عوامل افزایش قیمت ATOM بوده است.

دلیل دوم افزایش قیمت ATOM ادغام Sifchain با IBC است، که این پروژه را به اولین صرافی غیرمتمرکز تبدیل کرده که تراکنش بین اکوسیستم Cosmos و شبکه اتریوم را امکان‌پذیر کرده است.

سومین دلیل برای روند صعودی فعلی، اعلامیه ۲۳ آگوست است که نشان می‌دهد بنیاد Interchain (IFC)، سازمانی که سرمایه‌های توسعه‌ای را در اکوسیستم Cosmos تأمین می‌کند، به صندوق توسعه این پروژه برای آوردن بیت کوین به شبکه Cosmos کمک مالی کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر