بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
بیشترین درآمدی که «گندله» بدست آمد

رشد ۵۳ درصد استخراج درآمد از معادن "کگل"

رشد ۵۳ درصد استخراج درآمد از معادن
معدنی و صنعتی گل گهر در مردادماه سال جاری مجموع فروش محصولات در بازار داخلی را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۶۹۳.۱۵۱ تن ارائه کرده است.
کد خبر : ۲۴۶۶۳۱

معدنی و صنعتی گل گهر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره را برابر با ۲۱ هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال ارائه کرده که تنها در بخش فروش محصولات در بازار داخلی فعالیت داشته است.

عملکرد ماهانه کگل+بورس نیوز

میزان سرمایه ثبت‌شده "کگل" طی دوره مبلغی بالغ‌بر ۷۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه حاصل‌شده برابر با ۱۹۴ هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال بوده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "کگل" تا مردادماه ۱۴۰۰

روند کسب ردآمدهای کگل+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مردادماه ۱۴۰۰ میزان درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۳ درصد رشد درآمد داشته و بیشترین میزان درآمدی که "کگل" در بخش بازار داخلی از خود بر جای گذاشته متعلق به محصول «گندله» با ۱۴ هزار و ۹۸۱ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن محصول «کنسانتره سنگ‌آهن» با ۶ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال قرارگرفته است.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مردادماه سال جاری مجموع فروش محصولات در بازار داخلی را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۶۹۳.۱۵۱ تن ارائه کرده و میزان فروش محصولاتی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه به فروش رفته برابر با ۵.۵۸۹.۹۶۷ تن بوده، همچنین بیشترین میزان فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «گندله» بوده که نرخ فروش آن برابر با ۳۵.۳۹۵.۰۳۳ ریال شناسایی‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شروعی متفاوت از
۳ماهه‌ای که افزایش درآمد ۲۲۲درصدی را از خود برجای گذاشت؛

شروعی متفاوت از "کگل"

رشد ۱۰۰درصدی استخراج سودسازی از
رشد ۲ برابری سودآوری شرکت در سال گذشته؛

رشد ۱۰۰درصدی استخراج سودسازی از "کگل"

ثبات نرخ فروش محصولات این شرکت معدنی دیده شد؛

عدم تغییر نرخ فروش گل گهر و شاید گزارش اصلاحی

صف فروش کگل به راحتی آب خوردن، بلعیده شد؛

حقوقی دست به نقد "کگل"

ارسال نظر