بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
توییتر با بیت کوین و اتریوم همکاری می کند
به نظر می‌رسد توییتر در حال توسعه قابلیت‌هایی است که کاربران را قادر می‌سازد آدرس‌های بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را به پروفایل خود اضافه کنند.
کد خبر : ۲۴۶۷۲۵

توییتر+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، گفته می‌شود این به‌روزرسانی بخشی از قابلیت Tip Jar توییتر است که در ماه می‌سال جاری معرفی شد. این اخبار تنها چند روز پس از آن منتشر می‌شود که گزارش‌های مربوط به پاداش‌دهی به تولیدکنندگان محتوا با استفاده از بیت کوین و از طریق شبکه لایتنینگ در این شبکه اجتماعی منتشر شد.



 

 

الساندرو پالوزی (Alessandro Paluzzi)، توسعه‌دهنده برنامه‌های موبایل، در تاریخ ۳ سپتامبر تصاویری را در توییتر منتشر کرد که گزینه‌های اضافه کردن آدرس کیف پول بیت کوین و اتریوم را در نوار ابزار تنظیمات برنامه توییتر نشان می‌داد

درحالی که این خبر هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است، اما کیوان بیک‌پور (Kayvon Beykpour)، سرپرست محصولات توییتر، پست اول پالوزی در مورد قابلیت پاداش‌دهی با بیت کوین در توییتر را بازتوییت کرد و نوشت: به زودی.

جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیر عامل توییتر، در ماه ژوئیه اعلام کرده بود که پاداش‌دهی با بیت کوین بخشی از برنامه‎های گسترده‌تر او برای ادغام ارز دیجیتال برتر جهان در شبکه اجتماعی توییتر است.

از سوی دیگر، شرکت پرداخت اسکوئر (Square)، متعلق به دورسی، نیز چندین طرح نوآورانه در رابطه با بیت کوین را در سال ۲۰۲۱ میلادی ارائه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی و توسعه یک کیف پول سخت افزاری و یک صرافی غیرمتمرکز با محوریت BTC، اشاره کرد.

از آن‌جایی دورسی یک ماکسیمالیست بیت کوین است، ایده استفاده از این ارز دیجیتال برای پاداش‌دهی به تولیدکنندگان محتوا در توییتر چندان غافلگیرکننده نیست. اما، استفاده از اتریوم در توییتر نشان‌دهنده تغییر موضع دورسی در مورد این ارز دیجیتال است؛ چراکه وی تاکنون هیچ علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در آلت کوین برتر جهان از خود نشان نداده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر