بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
مدیر عامل بهمن موتور خبر داد:

شتاب در تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور

شتاب در تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور
شرکت بهمن موتور که در اسفند سال گذشته خودرو دیگنیتی و از ابتدای امسال هم محصول فیدلیتی را به به بازار عرضه کرده و این دو خودرو با توجه به مشخصات فنی و سطح کیفی و ایمنی محصولات و همچنین قیمت مناسب آن با اقبال مواجه شده است، از شتاب در تولید این دو خودرو موفق خبر داد.
کد خبر : ۲۴۶۷۶۶

بهمن موتور+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محمد ضرابیان، مدیر عامل شرکت بهمن موتور در این رابطه اظهار کرد: بر اساس سیاست گذاری شرکت بهمن موتور ایجاد تعهد بر اساس توان تامین و تولید صورت می‌گیرد و سعی در ارائه محصولات با کیفیت هستیم. بهمن موتور جزء معدود شرکت‌های خودروساز داخلی است که هیچگونه تعهد معوق حتی از سنوات قبلی که ناشی از تحریم‌ها است ندارد و اصل رضایت مشتریان از فرآیند فروش در بهمن موتور جزء اساسی‌ترین فعالیت‌ها است.



ضرابیان ضمن اشاره به مشکلات فراوان در حمل و نقل بین المللی طی چند ماه اخیر و کمبود کانتینر در سطح بین الملل و خطوط کشتیرانی جهت حمل به بنادر ایران و نیز افزایش بی سابقه هزینه حمل دریایی (به عنوان مثال کانتینر ۴۰ فوت HQ که می‌تواند قطعات برای تولید ۲.۲ دستگاه خودرو را در خود جای می‌دهد از ۲۸۰۰ دلار در سال گذشته به ۸۵۰۰ دلار افزایش یافته است)، ادامه داد: این شرکت اقدامات لازم در جهت حمل قطعات برای تولیدات سفارش‌گذاری شده را به عمل آورده تا برنامه‌های تولید سال جاری را محقق کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دلیل مواجه با موج جدید کرونا در کشور از مرداد ماه و حفظ سلامت پرسنل و به جهت همراهی با تصمیمات ستاد کرونا در تعطیلات سراسری تهران طی هفته آخر مرداد ماه، شرکت برنامه افزایش تولید در شهریور ماه را در دستور کار قرار داده است.

ضرابیان ضمن تاکید به اینکه برنامه و زمان فروش محصولات و اعلام رسمی قیمت تنها از طریق وبسایت و صفحات اجتماعی رسمی شرکت بهمن موتور به اطلاع مشتریان خواهد رسید، گفت: تا پایان سال برنامه ریزی کرده ایم سه محصول جدید در بهمن موتور نیز به محصولات اضافه شود و به تولید انبوه برسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر