بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز یکشنبه مورخ ۱۴ شهریورماه اعلام شد.
کد خبر : ۲۴۶۷۷۸

بازار سرمایه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، نماد معاملاتی شرکت‌های سازه پویش "خپویش"، مهندسی‌نصیرماشین "خنصیر" با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهند یافت.

تعلیق نماد معاملاتی "چکاپا"

با توجه به اطلاعیه منتشر شده در تارنمای کدال به نشانی codal.ir مبنی بر عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران توسط شرکت گروه صنایع کاغذ پارس، نماد معاملاتی " چکاپا "تعلیق شد.

تعلیق نماد معاملاتی "شگل "

با توجه به اطلاعیه منتشر شده در تارنمای کدال به نشانی codal.ir مبنی بر عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران توسط شرکت گلتاش، نماد معاملاتی "شگل" تعلیق شد.

توقف نماد‌های "غپاک"، "غشاذر" به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت‌های لبنیات پاک "غپاک"، پگاه‌آذربایجان‌غربی "غشاذر"با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
مدت ها با امور سهام شگل تماس می گیرم. پاسخ نمی دهند. یکبار یک سرکار خانمی گوشی را جواب داد و گفت از هیچ چیز خبر ندارد. هنوز افزایش سرمایه بهمن ۱۳۹۹ را اقدام نکرده اند. حق تقدم های مصرف نشده را از اردیبهشت تاکنون نفروخته اند و امور سهام هم هیچ اطلاعی از زمان آن نمی دهد و ندارد. گزارش های لازم طبق دستورالعمل های سازمان بورس را هم رعایت نمی کنند و سهم تعلیق شد. هم پارسال و هم امسال که اکثر شرکت ها در شرایط کرونایی از سامانه سجام سود سالیانه را پرداخت کرده اند امور سهام شگل فراخوان حضور در بانک را داده است. جان و سلامت مردم برای شگل اهمیت ندارد! سود سهام را قرار بود خرداد پرداخت کنند ولی به تاخیر انداختند تا شهریور آنهم از طریق مراجعه به بانک. چه میکند امور سهام شگل؟ فقط حقوق می گیرند از حساب سهامدار و مدیرعامل سالانه فقط پاداش می گیرد؟ وظیفه ای در مقابل سهامدار و بورس ندارد؟ آیا هست یاری کننده ای که سهامداران شگل را یاری کند؟ امور سهام شگل چه می کند؟ مسیولین شرکت و مدیرعامل چه کار می کنند؟ قیمت سهم هم که چند سال است در بدترین حالت ممکن است. به کجا شکایت کنیم؟ بورس نیوز به دادمان برس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
امور سهام شرکت گلتاش پاسخگو نیست. چرا یک سال است سرمایه مردم را به عنوان حق تقدم و افزایش سرمایه آورده بلوکه کرده اند و برای ثبت آن اقدام نمی کنند؟ هیات مدیره پاداش میگیرد و امور سهام حقوق ماهیانه چند ده میلیونی می گیرد و فقط سهامدار است که چند سال هیچ بازدهی از شرکت نداشته. سهمی که دو سال پیش ۴هزار تومن به مردم انداختند با افزایش سرمایه ۱۶۰ درصدی (انهم با پرداخت ۱۰۰ تومن حق تقدم از پارسال) الان ۷۵۰ تومن است و تعلیق هم شده. اینست نتیجه سرمایه گذاری؟ فقط بزرگ کردن و کلفت کردن هیات مدیره؟ آقایان به بهانه کرونا دو سال است مجمع غیرحضوری تشکیل می دهند و صدای اعتراضمان به جایی نمی رسد. بورس نیوز خواهشا یک گزارش آماده کن و صدای سهامدار بدبخت باش. سرمایه مان نصف شده و در این دو سال نابود شدیم از صدقه سر شگل.