بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
توقف
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز دوشنبه مورخ ۱۵ شهریورماه اعلام شد.
کد خبر : ۲۴۶۸۴۳

بازار سرمایه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir با توجه به وجود ظن؛ دستکاری بازار / استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات شرکت سپید ماکیان، نماد "سپید" جهت بررسی بیشتر معاملات حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ متوقف شد.



توقف نماد معاملاتی "پکویر"

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت کویر تایر "پکویر" جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره، متوقف خواهد شد.

وقفه معاملاتی نماد‌های "فنوال " و "لپارس"به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت‌های نورد آلومینیوم"فنوال" و پارس الکتریک"لپارس" با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی "خرینگ"

نماد معاملاتی شرکت رینگ سازی مشهد "خرینگ" با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام به شماره پیگیری ۷۸۹۰۳۷ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۴، با محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده انجام معامله است، ضروری است سرمایه گذاران  با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال (codal.ir) که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر می‌باشد را مبنای تصمیم گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی "دجابر"

نماد معاملاتی شرکت داروسازی جابر ابن حیان "دجابر" با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام به شماره پیگیری ۷۸۸۱۲۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰، با محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده انجام معامله می‌باشد، ضروری است سرمایه گذاران محترم با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال (codal.ir) که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر می‌باشد را مبنای تصمیم گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی "بشهاب"

نماد معاملاتی شرکت لامپ پارس شهاب "بشهاب" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "غالبر"، "غپاک"، "غشان"،"غشاذر"، "قثابت"

نماد معاملاتی شرکت‌های لبنیات کالبر "غالبر"، لبنیات پاستوریزه پاک "غپاک"، شیر پاستوریزه پگاه خراسان "غشان"، شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی (غشاذر)، کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان "قثابت" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله هستند.

بازگشایی نماد معاملاتی "حفاری"

نماد معاملاتی شرکت حفاری شمال "حفاری" با توجه به لغو مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می‌باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

حراج مجدد نماد‌های معاملاتی "فمراد"، "چکاوهح"

نماد معاملاتی شرکت‌های آلومراد "فمراد"، حق تقدم استفاده نشده شرکت صنایع کاغذسازی کاوه "چکاوهح" با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می‌باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر