بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
دولت باید پیگیر ارائه سهام عدالت به جاماندگان باشد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با توجه به اینکه ارائه سهام عدالت به جاماندگان دارای بار مالی است؛ بنابراین دولت باید پیگیر این موضوع باشد و مجلس نمی‌تواند قبل از تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت اقدامی انجام دهد.
کد خبر : ۲۴۷۰۶۹

به گزارش بورس نیوز، مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخصوص تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت اظهار کرد: با توجه به اینکه ارائه سهام عدالت به جاماندگان دارای بار مالی است؛ بنابراین دولت باید پیگیر این موضوع باشد و مجلس نمی‌تواند قبل از تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت اقدامی انجام دهد.



وی افزود: یکی از خواسته‌های مجلس از زمان روی کار آمدن دولت جدید تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت است.

طاهری بیان کرد: مجلس در این زمینه پیگیری‌های زیادی از راه‌های مختلف انجام داد و حتی این موضوع از طریق اصل ٩٠ هم پیگیری شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه موضع مجلس درخصوص سهام عدالت مثبت است و کمک‌های زیادی در این حوزه به سهامداران خواهد کرد، خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا هر اقدامی که نیازمند موافقت مجلس باشد؛ به طور حتم از سوی مجلس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ابتدا باید لایحه این اقدام از سوی دولت ارائه شود، در صورت وجود منع قانونی این مسیر، گره گشایی آن از سوی مجلس انجام خواهد شد.

طاهری توضیح داد: در صورت نبود مشکل در این زمینه، دولت موضوع جاماندگان سهام عدالت را به مرحله پایانی می‌رساند، اما بار‌ها اعلام کرده ایم که مجلس از آمادگی لازم برای هر گونه کمک در این زمینه برخوردار است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سر و سامان بخشیدن به سهام عدالت جاماندگان در دولت قبل به مرحله پایان نرسید و اکنون در انتظار اقدام دولت جدید در این زمینه هستیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر