بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
درآمد‌های ماهانه این شرکت شوینده با کاهش مواجه شد؛

"پاکشو" از روند افزایشی درآمد جاماند/ افت ۲۰درصدی درآمد مرداد

گروه صنعتی پاکشو در مردادماه سال جاری بیشترین میزان فروش را از بخش بازار داخلی داشته که عمده‌ترین بخش فروش رفته طی این دوره یک‌ماهه در اختیار «مایعات» با ۱۳.۰۵۱ تن بوده است.
کد خبر : ۲۴۷۱۲۰

گروه صنعتی پاکشو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی پاکشو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر با ۳ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال ارائه کرده و در طول دوره ۵ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد حاصل‌شده این شرکت برابر با ۱۸ هزار و ۱۸ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده شرکت پاکشو طی این دوره به میزان ۴۸ هزار میلیارد ریال اعلام کرده است.

روند کسب درامد پاکشو+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "پاکشو" تا مردادماه

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که گروه صنعتی پاکشو در مردادماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با ۲۰ درصد کاهش مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش درآمد ۶۱ درصدی را به همراه داشته، در مردادماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد‌های "پاکشو" از ۲ بخش فروش داخلی و صادراتی تشکیل‌شده است.

عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده این شرکت در بازار داخلی حاصل‌شده، بیشترین درآمد پاکشو در بازار داخلی از بخش «مایعات» با ۲ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال بوده و در بخش صادراتی نیز «پودر و مایعات البسه» با ۲۴۷ میلیارد ریال بیشترین درآمد را از آن خودکرده است.

مقدار فروش محصولات "پاکشو" مردادماه سال جاری

فروش ماهانه پاکشو+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، گروه صنعتی پاکشو در مردادماه مقدار فروش ماهانه را برابر با ۲۱.۱۹۹ تن اعلام کرده که در مقایسه با ماه گذشته ۲۲ درصد کاهش فروش را در پی داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۷ درصدی مواجه بوده است.

گروه صنعتی پاکشو در مردادماه سال جاری بیشترین میزان فروش را از بخش بازار داخلی داشته که عمده‌ترین بخش فروش رفته طی این دوره یک‌ماهه در اختیار «مایعات» با ۱۳.۰۵۱ تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۵۱ درصدی درآمد‌های
گروه صنعتی پاکشو در فروردین‌ماه با کاهش فروش محصولات مواجه بود؛

کاهش ۵۱ درصدی درآمد‌های "پاکشو"

چشم سهامداران
رشد ۸۳ درصد درآمد سالانه این شوینده امیدواری آورد؛

چشم سهامداران "پاکشو" به آینده

بازدهی ۳۴.۳ درصدی صندوق
نگاهی به عملکرد صندوق سرمایه گذاری آرمان کارآفرین

بازدهی ۳۴.۳ درصدی صندوق " آرمان کارآفرین"

جهش فروش
برآوردهای این فروشنده از فروش محصولات بررسی شد؛

جهش فروش "پاکشو" با رشدی چشمگیر

ارسال نظر