بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کاهش درآمد ۴ درصدی نسبت به ماه گذشته برای این بیمه‌ای ثبت شد؛

آسیا و دومین ماه متوالی کاهش درآمدها

آسیا و دومین ماه متوالی کاهش درآمدها
بیشترین میزان درآمدی که "آسیا" در مردادماه سال ۱۴۰۰ کسب کرده از محل فروش حق بیمه «ثالث-اجباری» با ۳ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۷۱۸۵

بیمه آسیا+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه آسیا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری از محل فروش حق بیمه ۹ هزار و ۳۹۹ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته و شرکت در این ماه تراز مثبت ۱۵۵ درصدی را ثبت کرده است.

عملکرد ماهانه آسیا+بورس نیوز

بیمه آسیا از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه توانسته از فروش حق بیمه مبلغی بالغ‌بر ۴۲ هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال درآمد کسب کند و همچنین عملکرد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای مثبت ۱۴۵ درصد ارائه‌شده است.

مقدار درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه

روند فروش حف بیمه های آسیا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیمه آسیا در پنجمین ماه سپری‌شده از سال مالی جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۴ درصد کاهش را تجربه کرده و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی را شاهد بوده است.


بیشتر بخوانید: " آسیا " در مسیر پرداخت سود


بیشترین میزان درآمدی که "آسیا" در مردادماه سال ۱۴۰۰ کسب کرده از محل فروش حق بیمه «ثالث-اجباری» با ۳ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال بوده و حق بیمه «درمان» نیز پس‌ازآن با یک هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال قرار داشته داده است.

خسارت‌های پرداختی بیمه کوثر در مردادماه سال ۱۴۰۰

روند پرداخت خسارت های بیمه آسیا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه آسیا در مردادماه سال مالی ۱۴۰۰ میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۳ هزار و ۶۸۱ میلیارد ریال اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته با اُفت ۱۸ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۹ درصد رشد داشته، همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در مردادماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «ثالثا-اجباری» با یک هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی خبر داد؛

پرداخت سود ۳۶ شرکت از طریق سجام

حق بیمه صادره "آسیا" ۳۲ درصد رشد کرد؛

افزایش ۲۹ درصدی خسارت پرداختی "آسیا"

در کنار طرح افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها رقم خورد؛

رشد حق بیمه صادره "آسیا"

ترازوی بیمه این شرکت سنگین شد؛

«آسیا» در مسیر صعود

ارسال نظر