بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
سیمان لار سبزوار در مردادماه ۲۴۵ میلیارد ریال درآمد داشت؛

افزایش درآمد سالانه ۱۴۴ درصدی "سبزوا" در مردادماه

افزایش درآمد سالانه ۱۴۴ درصدی
بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره یک‌ماهه حاصل‌شده مربوط به سیمان داخلی با مبلغی بالغ‌بر ۲۴۵ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۷۲۹۲

سیمان لار سبزوار + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، سیمان لار سبزوار در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره ماهانه را بالغ‌بر ۲۴۵ میلیارد ریال اعلام کرده که از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز درآمد‌های "سبزوا" برابر با ۲ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه سیمان لار سبزوار+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی سیمان لار سبزوار

روند کسب درآمدهای سبزوا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان درآمدی که سیمان لار سبزوار در مردادماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۹۷ درصدی را تجربه کرده، درآمد ثبت‌شده "سبزوا" از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نسبت به سال گذشته ۱۴۴ درصد افزایش را مشاهده کرده است.


بیشتر بخوانید: "سبزوا" و ثبت رکورد جدید "فروش" در بهمن‌ماه


بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره یک‌ماهه حاصل‌شده مربوط به سیمان داخلی با مبلغی بالغ‌بر ۲۴۵ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول ۴.۳۱۴.۶۹۰ ریال اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد افزایش نرخ فروش را به همراه داشته است.

میزان فروش محصولات تولیدی "سبزوا"

فروش محصولات سیمان لار سبزوار+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، سیمان لار سبزوار در مردادماه سال جاری مجموع فروش محصولات خود را در طی دوره برابر با ۵۶.۸۱۵ تن اعلام کرده، بیشترین مقدار فروش طی این دوره یک‌ماهه مربوط به محصول سیمان داخلی با ۵۶.۷۹۰ تن بوده و گران‌ترین محصول ارا‌ئه‌شده "سبزوا" متعلق به سیمان داخلی با ۴.۳۱۴.۶۹۰ ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت سیمان لار سبزوار؛

"سبزوا" از افزایش سرمایه زیرمجموعه خود گفت

بااعلام شرکت سیمان لار سبزوار؛

"سبزوا" در تاسیس شرکت سهامی همکاری می‌کند

منابع مالی راکد املاک، به‌جریان می‌افتد؛

افزایش‌سرمایه از مطالبات حال شده "سبزوا"

ارسال نظر