بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
واکسیناسیون کارکنان امانی و پیمانی فولاد هرمزگان
در راستای تکریم نیروی انسانی و توجه به سلامت کارکنان فولاد هرمزگان طرح واکسیناسیون کارکنان امانی و پیمانی شاغل در فولاد هرمزگان در محل مسجد امام حسین (ع) این شرکت انجام شد.
کد خبر : ۲۴۷۶۴۸

واکسیناسیون فولاد هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، رضا صفریان، مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای توزیع واکسن در کشور و با توجه به دغدغه مدیرعامل شرکت موضوع انجام واکسیناسیون کارکنان در دستور کار قرار گرفت.



وی با اشاره به لزوم تکریم نیروی انسانی و سلامت کارکنان افزود: با پیگیری‌های مدیر عامل محترم و در راستای سلامت و رضایت کارکنان و همکاری اداره بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان هرمزگان واکسیناسیون کارکنانی که در نوبت اول واکسن را دریافت ننموده اند از روز دوشنبه در محل مسجد امام حسین (ع) این شرکت آغاز شد و بیش از ۶۰۰ نفر از همکاران در این طرح واکسن را دریافت کردند.

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان ضمن اشاره به اقدامات فولاد هرمزگان در مسئولیت‌های اجتماعی و تعاملاتی این شرکت در طول همه گیری کرونا با مراکز بهداشتی و اداره بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان گفت: مسئولین سلامت هرمزگان نیز از این حمایت‌ها به گونه‌ای قدردانی نموده و پس از ورود واکسن به استان هرمزگان، فولاد هرمزگان تنها شرکتی در این منطقه بوده که طرح واکسیناسیون کارکنان خود را در محل شرکت انجام داد که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

صفریان اظهار امیدواری کرد که با توزیع واکسن در جامعه، شاهد کاهش مبتلایان به کرونا باشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تقدیر رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
به عنوان مدیر توسعه گرا انقلابی و ارزشی انجام شد؛

تقدیر رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان

تقدیر از مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان مدیر ارزش‌آفرین
در اجلاس سراسری تجلیل از مدیران ارزش‌آفرین در تحول‌و‌توسعه کسب و‌کار ایران رقم خورد؛

تقدیر از مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان مدیر ارزش‌آفرین

ارسال نظر