بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
باردیگر عرضه تیپ ۵ به کام سهامداران نبود!

کیسه‌های سیمان تهران برای درآمدزایی سنگین شد

کیسه‌های سیمان تهران برای درآمدزایی سنگین شد
سیمان تهران در هفته‌ای که گذشت باعرضه محصولاتی مانند «سیمان تیپ ۵» و «سیمان تیپ ۲» گام به عرصه معاملات گذاشت و درآمد ۱۷ میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومانی را از کیسه‌های سیمان خود به دست آورد.
کد خبر : ۲۴۷۹۵۴

ستران , سیمان تهران , بورس نیوز , بورس کالا

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، سیمان تهران گویا در مهرماه عزم صعود و دستیابی به رکورد ۱۲ شهریور را دارد و این حرکت را از آخرین هفته شهریورماه آغاز کرده و در این هفته نیز توانست، روند صعودی را تکرار کند.

ستران , سیمان تهران , بورس نیوز , بورس کالا

این شرکت سیمانی در هفته‌ای که گذشت باعرضه محصولاتی مانند «سیمان تیپ ۵» و «سیمان تیپ ۲» گام به عرصه معاملات گذاشت و درآمد ۱۷ میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومانی را از کیسه‌های سیمان خود به دست آورد.

سیمان تیپ ۲

سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان تهران همانند هفته گذشته، بیشترین سهم از درآمدزایی را بر دوش داشت و جور درآمدزایی را به نسبت دیگر کالا‌های سبد این شرکت، بر گردن کشید.

این شرکت با تقاضای ۶۰ هزار و ۷۸۰ تنی مواجه شد اما؛ سطح عرضه و معامله برای این شرکت برخلاف هفته‌های گذشته آماری شگفت‌انگیز را به دست آورد و تمام ۴۰ هزار تن عرضه را به فروش رساند تا ارزش معاملات شرکت به ۱۷ میلیارد و ۳۷۵ میلیون برسد.

سیمان تیپ ۵

در این هفته سیمان تهران با محصول جدیدی به بورس کالا آمد و توانست تمام ۳۰۰ تن عرضه سیمان تیپ ۵ را هم به فروش برساند.

این شرکت از فروش این کالا به درآمد ۱۲۱ میلیون و ۹۹۴ هزارتومانی دست پیدا کند اگرچه مانند هفته گذشته تقاضای ۵۶۰ تنی نیز برای آن وجود داشت و شاید تفکر مشتریان، عرضه‌ای برابر با هفته گذشته بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه‌های ناکافی سیمان «تیپ۲» ستران
علف زیرپای مشتریان تیپ ۵ درآمد؛

عرضه‌های ناکافی سیمان «تیپ۲» ستران

آیا ستران در مسیر سقوط افتاد؟
درآمدی که فعلا جای ترس ندارد، اما ...

آیا ستران در مسیر سقوط افتاد؟

ارسال نظر