بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
هفته‌ای که روند نزولی درآمد‌ها بازگشت؛

صعود درآمدی به جمع سیمانی‌های غدیر بازگشت

صعود درآمدی به جمع سیمانی‌های غدیر بازگشت
سیمانی‌های غدیر توانست درآمدزایی نزولی را از ۵ شرکت سیمانی زیرمجموعه خود متوقف سازد و پس از هفته‌ها باردیگر این روند را صعودی کند .
کد خبر : ۲۴۸۲۰۹

سغدیر سیمان غدیر بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، سیمانی‌های غدیر که در هفته منتهی به ۱۶ مهرماه توانست درآمدزایی نزولی خود را از ۵ شرکت سیمانی زیرمجموعه خود متوقف سازد و پس از هفته‌ها باردیگر این روند را صعودی کند و درآمدی در حدود ۳۳ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان را شرکت‌ها برای مادرگروه خود بدست آوردند.

سیمان کردستان

در بررسی نخستین سیمان فروش غدیر، سیمان کردستان با ۳ محصول خود سبد سیمانی خود را به رینگ معاملات تالار نقره‌ای آورد تا درآمدی به میزان ۳ میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان را به دست آورد.

سکرد سیمان کردستان بورس نیوز

سیمان دشتستان

این سیمان فروش با معامله نقدی محصول اصلی خود یعنی «سیمان تیپ ۲» و «سیمان CEM۲-۳۲.۵R» در بورس کالا توانست رقمی معادل با ۳۲ میلیارد و ۹۷ میلیون تومان را به دست آورد.

سدشت سیمان دشتستان بورس نیوز

سیمان سپاهان

با نگاهی به دیگر سیمان ساز «غدیر» می‌توان به ۲ کالا در سبد این شرکت سیمانی اشاره داشت و از معامله ۴۰ هزار تنی، درآمدی ۹ میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومانی را به دست آورد.

سیمان سپاهان سپاها بورس نیوز

سیمان سفید شرق

این شرکت سیمانی تنها با یک کالا وارد گود معاملات بورس کالا شد و توانست در دومین هفته مهرماه ۵ هزار تن سیمان سفید را معامله کند تا رقم ۴ میلیارد و ۸۶۹ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز نماید.

سشرق سیمان سفید شرق بورس نیوز

سیمان شرق

سیمان شرق در این هفته توانست با ۳۸ هزارتن عرضه در بورس کالا ثبت کرد و با حجم معامله بیش از ۳۰ هزار تنی درآمدی ۱۳ میلیارد تومانی را به ثبت رساند.

صعود درآمدی به جمع سیمانی‌های غدیر بازگشت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آیا
عقب‌نشینی درآمدزایی سیمانی‌های غدیر به مرز ۲۸ میلیارد تومانی؛

آیا "غدیر" پس از عرضه‌اولیه باید به فکر تغییر مدیریت باشد / ۵۲۱ میلیون تومان دیگر پرید

ارسال نظر