بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
در شرکت های زیرمجموعه ایمیدرو؛

تولید کنسانتره زغال سنگ به ۷۳۲ هزار تن رسید

تولید کنسانتره زغال سنگ به  ۷۳۲ هزار تن رسید
میزان تولید کنسانتره زغال سنگ شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو در نیمه نخست ۱۴۰۰، بیش از ۸ درصد افزایش یافت و به بیش از ۷۳۲ هزار تن رسید.
کد خبر : ۲۴۸۲۷۲

زغال سنگ+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، دو شرکت زیرمجموعه ایمیدرو (طبس و البرز مرکزی) از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال، ۷۳۲ هزار و ۵۴ تن کنسانتره زغال سنگ تولید کردند. میزان تولید این شرکت‌ها در مدت مشابه سال ۹۹، حدود ۶۷۵ هزار و ۸۰۸ تن بود.



همچنین این شرکت‌ها طی ماه شهریور، ۶۹ هزار و ۶۳۰ تن ماده معدنی استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۳۹ هزار و ۳۴۳ تن)، ۷۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

افزایش ۲۸ درصدی استخراج

میزان استخراج دو شرکت ایمیدرو طی ۶ ماهه ۱۴۰۰، با ۲۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۵۶۲ تن)، به یک میلیون و ۷۴۹ هزار و ۵۴۰ تن ماده معدنی رسید.

میزان استخراج این شرکت‌ها طی شهریور نیز ۱۰۵ هزار و ۴۹۳ تن بود. اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۶۵ هزار و ۸۶۵ تن بود که رشد ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

رشد ۱۴ درصدی ارسال کنسانتره

میزان ارسال کنسانتره زغال سنگ از سوی شرکت‌های طبس و البرز مرکزی به شرکت‌های داخلی طی ۶ ماهه نخست امسال نیز ۷۵۹ هزار و ۵۹۹ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۶۶۴ هزار و ۴۷۲ تن)، ۱۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

میزان ارسال کنسانتره زغال سنگ به شرکت‌های داخلی نیز ۶۵ هزار و ۳۴۷ تن بود که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۴۴ هزار و ۷۶۷ تن)، ۴۶ درصد افزایش یافت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دلیل صف خرید زغال سنگی ها چیست؟
دبیر انجمن زغال سنگ ایران در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

دلیل صف خرید زغال سنگی ها چیست؟

افزایش نرخ فروش انفجاری
نسبت به سال گذشته بدست آمد؛

افزایش نرخ فروش انفجاری "کزغال"

مدیرعامل صدر تامین از عملکرد ۶ ماه سال ۹۹ به ۹۸ خبر داد:

رشد ۵۹ درصدی فروش شرکت‌های تابعه تاصیکو در ۶ ماه سال ۹۹

ارسال نظر