بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
کیسه‌های صادراتی ۲۶.۶ میلیارد تومان شد؛

رشد نرخ «آهک» در میزان فروش‌ "سکرد"

رشد نرخ «آهک» در میزان فروش‌
درآمد‌های سیمان کردستان از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین مقدار درآمد را از فروش محصولات در بازار داخلی با ۲۸۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده و مابقی آن نیز در بازار صادراتی با ۲۶۶ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.
کد خبر : ۲۴۸۶۲۳

وزن کیسه‌های سیمان سکرد افزایش یافت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان کردستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری درآمد‌ شناسایی‌شده خود را طی این دوره مبلغی بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده و درآمد ثبت‌شده "سکرد" از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه سال جاری حدوداً بالغ‌بر ۳،۱۰۷ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

لازم به ذکر است که درآمد‌های شناسایی‌شده "سکرد" از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده، همچنین سرمایه اعلام‌شده این شرکت سیمانی طی این دوره ۲,۲۰۰ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

عملکرد ماهانه سیمان کردستان+بورس نیوز

درآمدهای "سکرد" از ابتدای سال مالی تاکنون

روند کسب درآمد سیمان کردستان+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان درآمدی که شرکت سیمان کردستان در شهریورماه از خود بر جای گذاشته در مقایسه با ماه گذشته ۲۶ درصد افزایش را به همراه داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۲۴ درصد رشد را در پی داشت.

لازم به ذکر است که درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه با رشد ۴۶ درصدی مواجه بوده است.

همان‌طور که گفته شد درآمد‌های سیمان کردستان از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین مقدار درآمد را از فروش محصولات در بازار داخلی با ۲۸۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده و مابقی آن نیز در بازار صادراتی با ۲۶۶ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.


بیشتر بخوانید: درآمد سیمانی‌های غدیر ۳۱ میلیارد تومان کم شد


عمده‌ترین درآمدی که سیمان کردستان به ثبت رسانده از فروش محصول «سیمان (داخلی)» با ۲۶۲ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول برابر با ۵،۴۰۸،۵۹۷ ریال اعلام‌شده همچنین گران‌ترین محصولی که این شرکت مورد عرضه قرار داده «آهک» با نرخ ۸،۸۴۶،۴۳۱ ریال بوده، همچنین نرخ فروش سیمان داخلی نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد کاهش را به همراه داشت.

میزان فروش محصولات "سکرد" از ابتدای سال مالی

فروش ماهانه سکرد در شهریورماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان فروش محصولات سیمان کردستان در شهریورماه ۹۴,۳۴۸ تن گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته با ۲۶ درصد رشد داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۹ درصد افزایش پیداکرده، از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه سال جاری ۷۶۹,۰۹۹ تن فروش را به دنبال داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۶ درصد کاهش را در پی داشته، همچنین بیشترین محصول فروش رفته سیمان کردستان در شهریورماه در اختیار «سیمان (داخلی)» با ۴۸,۵۲۷ تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صعود درآمدی به جمع سیمانی‌های غدیر بازگشت
هفته‌ای که روند نزولی درآمد‌ها بازگشت؛

صعود درآمدی به جمع سیمانی‌های غدیر بازگشت

درآمد سیمانی‌های غدیر ۳۱ میلیارد تومان کم شد
دست هیچ‌کدام از سیمانی‌های غدیر خالی نماند؛

درآمد سیمانی‌های غدیر ۳۱ میلیارد تومان کم شد

ارسال نظر