بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز یکشنبه مورخ ۲۵ مهر ماه اعلام شد.
کد خبر : ۲۴۸۶۸۹

بازار سرمایه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، نماد معاملاتی شرکت مهندسی‌ نصیر ماشین "خنصیر" با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

توقف نماد‌های "وسینا "، "فروس" و "غچین" به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت‌های فروسیلیس ایران "فروس"، کشت و صنعت چین چین "غچین" و بانک سینا "وسینا " با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شد. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی بعد با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

توقف نماد‌های معاملاتی "ثشاهد"، "شستا"، "تپمپی"

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های شاهد "ثشاهد"، سرمایه گذاری تامین اجتماعی"شستا"، گروه صنایع پمپ سازی ایران "تپمپی"جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی، متوقف خواهند شد.

توقف نماد "فروس" به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت فروسیلیس ایران "فروس" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شد. نماد مذکور ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

ادامه توقف نماد "کساوه"به علت عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت

طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا "کساوه "، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای ۲ روز کاری ادامه می‌یابد.

بازگشایی نماد معاملاتی "حکشتی"

نماد معاملاتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران "حکشتی" پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و رفع تعلیق، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است. همچنین ضروری است سرمایه گذاران علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

حراج مجدد نماد معاملاتی "دلقما"

نماد معاملاتی شرکت دارویی و بهداشتی لقمان "دلقما" با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "غمارگ"، "سهرمز"

نماد معاملاتی شرکت‌های مارگارین "غمارگ"، سیمان هرمزگان "سهرمز" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "خزامیا"،"کساوه"

نماد معاملاتی شرکت‌های زامیاد "خزامیا"، صنایع کاشی و سرامیک سینا "کساوه" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله هستند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش‌سرمایه ۵۸.۴ درصدی از محل آورده نقدی
خبری از شفاف‌سازی «شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران» آمد؛

افزایش‌سرمایه ۵۸.۴ درصدی از محل آورده نقدی

ارسال نظر