بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
جهش فروش و رشد سود و تولید لاستیک بارز در  ۶ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰
گروه صنعتی بارز (سهامی عام)، موفق شد در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰، با رشد چشمگیر در فروش و نیز رشد در تولید و سودآوری، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.
کد خبر : ۲۴۹۰۴۰

مهدی فکری+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مهدی فکری، مدیرعامل گروه صنعتی بارز (سهامی عام) اظهار کرد: به فضل الهی و نیز زحمات و تلاش‌های کلیه پرسنل گروه، موفق شدیم با جهش ۱۸۵ درصدی، از مرز فروش ۳۴ هزار میلیارد ریال در ۶ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ عبور کرده و بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال سود خالص را تا کنون نصیب سهامداران کنیم که این میزان سود خالص، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بالغ بر ۲۶ درصد رشد داشته است.



مدیرعامل گروه صنعتی بارز بیان کرد: با عنایت به اینکه از آبان سال ۱۳۹۹ تا انتهای شهریور ۱۴۰۰، قیمت لاستیک حتی یک ریال افزایش نداشته و حاشیه سود شرکت‌های تایرساز کشور با کاهش مواجه بوده، رشد بالغ بر ۲۶ درصدی در سود خالص گروه صنعتی بارز در نیمه اول سال ۱۴۰۰، مهم و قابل توجه بوده و با تلاش و افزایش بهره وری در کلیه سطوح شرکت حاصل شده است.

وی افزود: همچنین رشد تولید به نسبت روز‌های تولید به میزان ۶ درصد در ۶ ماهه اول ۱۴۰۰ محقق شد که با تلاش بیش از ۴۱۰۰ نفر پرسنل گروه صنعتی بارز در کارخانجات کرمان، کردستان و سیرجان است.

فکری گفت: با افزایش بی ضابطه و بدون مجوز قیمت لاستیک مخالف هستیم، چرا که لاستیک کالایی استراتژیک و مورد نیاز عامه مردم بوده و بایستی ملاحظات خاصی رعایت شود و حتما با صلاحدید و مجوز نهاد‌های ذیربط باشد و در غیر اینصورت، می‌تواند تبعات جبران ناپذیری در اقتصاد کشور و جامعه بر جای گذارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رکورد فروش تایر‌های بارز در شهریورماه شکست
افزایش ۳۶ درصدی فروش ماهانه پکرمان در شهریورماه ۱۴۰۰؛

رکورد فروش تایر‌های بارز در شهریورماه شکست

گروه صنعتی بارز نزدیک به ۵ هزار ملیارد ریال درآمد داشت؛

«تایر رادیال» درآمدزا‌ترین محصول "پکرمان"

ارسال نظر