بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
بیشترین حق بیمه صادرشده در مهرماه توسط بیمه دی در اختیار بخش «درمان» بود؛

کسب درآمد ۱،۴۹۴ میلیارد ریالی "ودی" در مهرماه

کسب درآمد ۱،۴۹۴ میلیارد ریالی
بیشترین میزان پرداختی بیمه دی در مهرماه متعلق به بخش «درمان» با ۲،۹۹۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین پس از رشته بیمه درمان بیشترین مقدار پرداختی متعلق به «ثالث-اجباری» بود.
کد خبر : ۲۴۹۲۰۴

بیمه دی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری از محل فروش حق بیمه‌ای که صادر کرده مبلغی بالغ‌بر ۱،۴۹۴ میلیارد ریال درآمد را از خود بر جای گذاشته، همچنین میزان درآمدی که "ودی" از محل فروش حق بیمه طی ۷ ماه گذشته به دست آورده برابر با ۱۱،۶۹۲ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه بیمه دی+بورس نیوز

درآمد "ودی" از حق بیمه صادر‌شده تا مهرماه

کسب درآمد ۱،۴۹۴ میلیارد ریالی

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، بیمه دی در مهرماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به دست آورده با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه بوده و میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه به دست آورده نیز با رشد ۹۷ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است.

بیشترین حق بیمه صادرشده در مهرماه توسط بیمه دی در اختیار بخش «درمان» با مبلغی بالغ‌بر ۷۹۵ میلیارد ریال بوده و بخش «ثالث-اجباری» نیز با ۳۲۶ میلیارد ریال جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده، از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه سال جاری نیز بیشترین درآمد حاصل‌شده از فروش حق بیمه مربوط به رشته بیمه «درمان» با ۵،۸۹۲ میلیارد ریال اختصاص‌یافته که نسبت به سال گذشته ۱۰۲ درصد افزایش داشت.


بیشتر بخوانید: افزایش درآمد سالانه ۳۵ درصدی فروش حق بیمه "ودی"


خسارت‌های پرداختی بیمه دی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان خسارتی که بیمه دی در مهرماه سال جاری به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود پرداخت کرده مبلغی بالغ‌بر ۳،۲۹۴ میلیارد ریال گزارش‌شده و این بخش نیز از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه ۲۱،۰۱۰ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان پرداختی بیمه دی در مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۵۵ درصدی مواجه بوده، بیشترین میزان پرداختی بیمه دی در مهرماه متعلق به بخش «درمان» با ۲،۹۹۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین پس از رشته بیمه درمان بیشترین مقدار پرداختی متعلق به «ثالث-اجباری» با مبلغی بالغ‌بر ۹۲ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«درمان» ۲۱ درصد افزایش پرداختی داشت؛

"ودی" بیمه «درمان» را تنها نگذاشت

افزایش درآمد سالانه ۳۵ درصدی فروش حق بیمه
درآمدی که از فروش حق بیمه طی ۶ ماه بدست آمد؛

افزایش درآمد سالانه ۳۵ درصدی فروش حق بیمه "ودی"

افزایش پرداختی بیمه دی در مردادماه
بیمه دی در مرداد ۳ هزار و ۲۹۳ میلیارد ریال پرداختی داشت؛

افزایش پرداختی بیمه دی در مردادماه

کسب درآمد ۲ هزار و ۴۴ میلیارد ریالی
رشد ۸ درصدی درآمد ماهانه این شرکت بیمه‌ای ثبت شد؛

کسب درآمد ۲ هزار و ۴۴ میلیارد ریالی "ودی"

ارسال نظر