بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
بیشترین درآمدهای این فولادی با "تیرآهن" بنا شد؛

«شمش» تنور صادرات "ذوب" را داغ کرد

«شمش» تنور صادرات
درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی با ۱۹،۴۱۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده و مابقی آن نیز ۱۲،۳۸۷ میلیارد ریال بوده که در بازار صادراتی به‌دست‌آمده است.
کد خبر : ۲۴۹۳۸۳

ذوب‌آهن اصفهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری درآمد عملیاتی شناسایی‌‎شده طی دوره یک ماهه را برابر با ۳۱،۸۰۷ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه ۱۴۰۰ درمجموع مبلغ ۱۹۲،۱۸۶ میلیارد ریال فروش داشته، میزان درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی با ۱۹،۴۱۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده و مابقی آن نیز ۱۲،۳۸۷ میلیارد ریال بوده که در بازار صادراتی به‌دست‌آمده است.

عملکرد ماهانه ذوب آهن+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: رشد ۵۰ میلیارد تومانی درآمد ذوب آهن در بورس کالا


مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "ذوب"

روند ثبت درآمدهای ذوب آهن+بورس نیوز

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در هفتمین ماه سپری‌شده از سال جاری با رشد درآمد ماهانه ۸ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۲ درصد رشد را از آن خودکرده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده با افزایش ۱۰۴ درصدی روبه‌رو بوده است.

درآمد صادراتی ذوب‌آهن اصفهان در مهرماه همان‌طور که گفته شد ۱۲،۳۸۸ میلیارد ریال بوده و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد حاصل‌شده این بخش ۸۹،۰۴۸ میلیارد ریال گزارش‌شده که دربرگیرنده ۴۶ درصد از کل درآمد به‌دست‌آمده طی این مدت ۷ ماهه بوده است.

بیشترین میزان درآمد کسب‌شده شرکت ذوب‌آهن اصفهان در مهرماه سال ۱۴۰۰ از محصول «تیرآهن» با ۹،۶۹۴ میلیارد ریال با نرخ فروش ۱۴,۵ میلیون تومان در ازای هر تن در بازار داخلی بوده و همچنین محصول «شمش کالایی» با ۸،۳۳۳ میلیارد ریال بیشترین سهم را در بازار صادراتی به دست آورده که نسبت به ماه گذشته ۴۳ درصد رشد داشته است.

میانگین درآمدی که ذوب‌آهن از فروش محصولات طی این ۷ ماهه سپری‌شده به‌دست‌آمده برابر با ۲۷,۴۵۵ میلیارد ریال بوده که میانگین فروش ماهانه این شرکت فولادی ۱۶ درصد بیشتر بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سیر سه‌گانه بورس‌کالا در چنگال ذوب آهن
ذوب در کمین شکار غول‌فولادسازی اصفهان؛

سیر سه‌گانه بورس‌کالا در چنگال ذوب آهن

سیر درآمدی ذوب آهن در نوار صعودی
رشدی که به ۶ هفته رسید؛

سیر درآمدی ذوب آهن در نوار صعودی

رشد ۵۰ میلیارد تومانی درآمد ذوب آهن در بورس کالا
این فولادساز با سبد ۴ محصولی به رینگ معاملات آمد؛

رشد ۵۰ میلیارد تومانی درآمد ذوب آهن در بورس کالا

ذوب آهن و درآمد‌هایی که نیازمند گرمای کوره شد
دلیل عرضه‌های محدود این فولادساز چیست؛

ذوب آهن و درآمد‌هایی که نیازمند گرمای کوره شد

ارسال نظر