بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
بازار فروش این معدنی در اختیار «گندله» قرار گرفت؛

درآمد ۵۷۲میلیارد تومانی "کگل" از فروش «کنسانتره سنگ‌آهن»

درآمد ۵۷۲میلیارد تومانی
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مهرماه سال جاری مجموع فروش محصولات در بازار داخلی را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۱،۰۱۳،۲۵۰ تن ارائه کرده است.
کد خبر : ۲۴۹۵۰۲

معدنی و صنعتی گل گهر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره را برابر با ۴۰,۰۴۱ میلیارد ریال ارائه کرده که تنها در بخش فروش محصولات در بازار داخلی فعالیت داشته، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده "کگل" طی دوره مبلغی بالغ‌بر ۱۰۰,۰۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه حاصل‌شده برابر با ۲۷۸,۸۱۶ میلیارد ریال بوده است.

میزان درآمدی که این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی توانسته در بازار داخلی به دست آورد برابر با ۲۷۷،۲۳۳ میلیارد ریال بوده و مابقی آن نیز سهم بازار صادراتی بود.

عملکرد ماهانه معدنی و صنعتی گل گهر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: رشد ۵۳ درصد استخراج درآمد از معادن "کگل"


درآمد‌های شناسایی‌شده "کگل" تا مهرماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای کگل تا مهرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مهرماه ۱۴۰۰ میزان درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱۴ درصد رشد درآمد داشته و از درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون حاصل‌شده در مقایسه با سال گذشته ۱۲۸ درصد رشد را به همراه داشته، همچنین درآمد ماهانه این شرکت کاهش ۳ درصدی را به ثبت رساند.

بیشترین میزان درآمدی که "کگل" در بخش بازار داخلی از خود بر جای گذاشته مربوط به محصول «گندله» با ۳۴،۲۹۸ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن محصول «کنسانتره سنگ‌آهن» با ۵،۷۲۵ میلیارد ریال قرارگرفته، محصول گندله در مهرماه سال جاری توانسته ۸۶ درصد بازار این شرکت را به خود اختصاص دهد، بیشترین نرخ فروش مهرماه در اختیار محصول «گندله» با ۴,۱ میلیون تومان بوده که نسبت به ماه گذشته یک درصد افزایش نرخ را به همراه داشته و همچنین نرخ فروش گندله در ۶ ماه ابتدایی سال ۳، ۷ میلیون تومان بوده که در مهر عدد ۴، ۱ میلیون تومان برای هر تن رقم خورده است.

میزان فروش محصولات معدنی و صنعتی کگل

مقدار فروش محصولات کگل تا مهرماه+بورس نیوز

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مهرماه سال جاری مجموع فروش محصولات در بازار داخلی را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۱،۰۱۳،۲۵۰ تن ارائه کرده و میزان فروش محصولاتی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه به فروش رفته برابر با ۷,۶۷۶,۳۳۹ تن بوده، همچنین بیشترین فروش ماهانه این شرکت معدنی در اختیار محصول «گندله» با ۸۲۲،۲۰۵ بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پایانی بر روند نزولی
افزایش درآمد سالانه ۹۴ درصدی "کگل" در شهریورماه نسبت به سال گذشته؛

پایانی بر روند نزولی "کگل" با تکیه بر «گندله»

رشد ۵۳ درصد استخراج درآمد از معادن
بیشترین درآمدی که «گندله» بدست آمد

رشد ۵۳ درصد استخراج درآمد از معادن "کگل"

شروعی متفاوت از
۳ماهه‌ای که افزایش درآمد ۲۲۲درصدی را از خود برجای گذاشت؛

شروعی متفاوت از "کگل"

فروش جالب‌توجه
آمارهایی شیرین برای سهامداران از دل این شرکت معدنی؛

فروش جالب‌توجه "کگل" در اردیبهشت‌ماه/ رکوردشکنی‌هایی که ادامه‌دار بود

ارسال نظر