بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
جوایز نهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین اهدا شد
جوایز برندگان نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین اهدا شد.
کد خبر : ۲۴۹۵۳۸

بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مراسم اهدای جوایز ممتاز نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک با حضور برندگان ممتاز جشنواره و جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین ۱۲ آبان ماه برگزار شد و برندگان جوایز خود را دریافت کردند.



در ابتدای مراسم، محمدعلی ایزدی، رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصادنوین با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام در رابطه با عمل نیکوی قرض‌الحسنه گفت: همه کسانی که اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه کردند، چه آن‌ها که برنده شدند و چه آن‌ها که برنده نشدند، هر دو گروه برندگان خوش‌اقبال درگاه الهی هستند. با این حال برندگان این جشنواره که در این مراسم حضور دارند، علاوه بر اجر الهی، از مشوق مادی تحت عنوان جایزه هم برخوردار شده‌اند.

رئیس هیات مدیره بانک اقتصاد نوین با اشاره به آثار با ارزش قرض‌الحسنه و ترویج آن در جامعه افزود: عامل قرض‌الحسنه نزد خداوند محبوب است و پاداش اصلی و معنوی او بسیار فراتر از جایزه‌ای است که بانک به افراد تقدیم می‌کند. فرقی هم نمی‌کند که قرض‌الحسنه از طریق بانک انجام شود یا از طرق دیگر؛ مهم اقدام به قرض‌الحسنه است.

وی با تاکید بر نقش مهم سپرده‌های قرض‌الحسنه در تحقق مسئولیت اجتماعی بانک ادامه داد: بانک اقتصادنوین از سال گذشته بیش از شش هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور پرداخت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اعطای بیش از ۱۰۲ هزار فقره تسهیلات برای حمایت از بنگاه‌ها و واحد‌های تولیدی، یارانه‌بگیران و مستاجران آسیب‌دیده از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، تجهیز چندین بیمارستان و درمانگاه به تجهیزات پزشکی ویژه درمان بیماران مبتلا به کرونا، ساخت ۴۳ مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور در جهت رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان این مناطق و اشتغال‌زایی در مناطق کمتر برخوردار با همکاری سازمان‌های مرتبط، بخشی از اقداماتی است که توسط بانک اقتصادنوین انجام شده و قطعا همه سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه تا همیشه از آثار معنوی این اقدامات بهره‌مند خواهند بود.

در پایان مراسم برندگان خوش‌اقبال جوایز یک میلیارد ریالی این جشنواره جوایز خود را دریافت کردند و جوایز سایر برندگان جشنواره نیز به حسابشان نزد بانک اقتصادنوین واریز شد.

گفتنی است، نهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین از ۲۰ فروردین تا ۲۰ مهرماه و مراسم قرعه‌کشی آن ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور هیئت نظارت برگزار شد.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اطلاع‌رسانی نهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین مراجعه یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک با شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر