بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
بیشترین درآمدی که «به پرداخت ملت» شناسایی کرده مربوط به «خدمات شارژ» بود؛

درآمد‌های "پرداخت" ۳ درصد بالاتر از میانگین

درآمد‌های
درآمدی که "پرداخت" در بخش «خدمات شارژ» از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه سال جاری به ثبت رسانده ۱۰،۳۹۱ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۹۵۹۵

درآمد‌های عملکرد ماهانه به پرداخت ملت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، به پرداخت ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲،۵۸۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه سال ۱۴۰۰ نیز درآمدی برابر با ۱۷،۶۶۷ میلیارد ریال را توانسته از خود بر جای بگذارد.


بیشتر بخوانید: رشد ۱۴ درصدی درآمد سالانه "پرداخت"


درآمد‌های ثبت‌شده "پرداخت" تا مهرماه ۱۴۰۰

ر.ند درآمدهای ثبت شده پرداخت+بورس نیوز

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمدی که "پرداخت" در مهرماه از خود بر جای گذاشته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده و درآمد‌های ثبت‌شده به پرداخت ملت از ابتدای سال مالی جاری تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴ درصدی در این بازه زمانی ۷ ماهه بوده است.

درآمد شناسایی‌شده به پرداخت ملت در مهرماه سال جاری ۳ درصد بیشتر از میانگین درآمد ثبت‌شده این شرکت در ۶ ماهه گذشته بوده، میانگین درآمد ماهانه اعلام‌شده طی ۷ ماهه گذشته بالغ‌بر ۲،۵۲۴ میلیارد ریال بوده و این در حالی است که متوسط درآمد ماهانه ثبت‌شده طی ۱۲ ماهه سال گذشته بالغ ۲،۲۵۵ میلیارد ریال بوده ایست.

بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده "پرداخت"

فروش/ارائه خدمات ماهانه به پرداخت ملت+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که «به پرداخت ملت» در مهرماه به ثبت رسانده از بخش «خدمات شارژ» بوده که مبلغی بالغ‌بر ۱،۵۱۵ میلیارد ریال را شناسایی کرده و در مقایسه با سال گذشته نزدیک به ۷ درصد افزایش را اعلام کرده، درآمدی که "پرداخت" در بخش «خدمات شارژ» از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه سال جاری به ثبت رسانده ۱۰،۳۹۱ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۱۴ درصدی درآمد سالانه
«خدمات شارژ» به پرداخت ملت پیشرو در کسب درآمد‌های شهریورماه؛

رشد ۱۴ درصدی درآمد سالانه "پرداخت"

خردادماه نقطه‌عطفی برای «به پرداخت ملت»
"پرداخت" با افزایش درآمد ماهانه ۶.۶۰ درصدی مواجه بود؛

خردادماه نقطه‌عطفی برای «به پرداخت ملت»

افزایش ۴۶ درصدی سودآوری به پرداخت ملت در سال ۱۳۹۹؛

"پرداخت" به ازای هر سهم ۱.۴۶۴ ریال سود ساخت

ارسال نظر