بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۶۵۱ درصدی ثبت شد؛

کسب درآمد ۵،۲۶۱ میلیارد ریالی "بپاس"

کسب درآمد ۵،۲۶۱ میلیارد ریالی
بیشترین درآمدی که "بپاس" در مهرماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» با ۲،۹۹۷ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «ثالث-اجباری» با ۷۵۸ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۹۷۳۹

بیمه پاسارگاد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری از محل فروش حق بیمه بالغ‌بر ۵،۲۶۱ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته و شرکت در این ماه تراز مثبت ۲۸۹ درصدی را ثبت کرده، بیمه پاسارگاد از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه توانسته از فروش حق بیمه طی این دوره ۷ ماهه ۳۶،۱۹۶ میلیارد ریال درآمد کسب کند.

عملکرد ماهانه بیمه پاسارگاد+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "بپاس" و ثبت تراز ۲۸۵ درصد


مقدار درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه

روند ثبت درآمدهای بپاس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیمه پاسارگاد در مهرماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی را از آن خودکرده و همچنین درآمدی که طی ۷ ماهه گذشته به ثبت رسیده رشد ۴۱ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت.

بیمه پاسارگاد طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۶۵۱ درصد را ثبت کرده، همان‌طور که گفته شد حق بیمه صادره طی مهرماه سال جاری بالغ‌بر ۵،۲۶۱ میلیارد ریال بوده که ۲ درصد بیشتر از متوسط حق بیمه صادره طی ۶ ماهه گذشته بوده است.

بیشترین درآمدی که "بپاس" در مهرماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» با ۲،۹۹۷ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «ثالث-اجباری» با ۷۵۸ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

خسارت‌های پرداختی بیمه پاسارگاد در مهرماه سال ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه پاسارگاد در مهرماه سال ۱۴۰۰ میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۱،۳۵۴ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز میزان پرداختی این شرکت بیمه‌ای بالغ‌بر ۸،۰۳۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

بیشترین میزان خسارت پرداختی در مهرماه ۱۴۰۰ در اختیار رشته بیمه «زندگی - غیر اندوخته دار» با ۳۵۴ میلیارد ریال بوده، خسارت‌های پرداختی بیمه پاسارگاد در مهرماه نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد افزایش‌یافته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت تراز مثبت ۱۰۶ درصدی
افزایش ۶۸درصد میزان درآمد‌های سالانه این شرکت بیمه ثبت شد؛

ثبت تراز مثبت ۱۰۶ درصدی "پارسیان" در خردادماه

رشد ۴۸درصدی "حق بیمه صادره" ۶ماهه نخست سال به نسبت سال گذشته؛

رشد ۵۴درصدی "بپاس" در حق بیمه صادره زندگی

عملکرد این شرکت بیمه‌ای در مردادماه بررسی شد؛

"بپاس" و ثبت تراز ۲۸۵ درصد

ارسال نظر