بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
تقاضا لوب‌کات سنگین ۲ هزار تن اُفت کرد؛

"شتران" ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم عرضه کرد

محصول وکیوم باتوم پالایش نفت تهران با قیمت ۹۸,۴۴۳ هزار ریال در ازای هر تن به فروش رسید که در مقایسه با آخرین معامله در هفته گذشته کمتر از یک درصد رشد قیمت داشت.
کد خبر : ۲۴۹۷۹۵

پالایش نفت تهران + بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته منتهی به ۲۱ آبان‌ماه سال جاری ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایش نفت تهران در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت که با تقاضای ۲۶,۴۲۰ تنی و با حجم معامله ۱۰ هزار تنی همراه بوده که نسبت به هفته گذشته با کاهش تقاضا (۱۸,۸۳۰ تن) مواجه بوده است.

عملکرد هفتگی شتران+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: تمام لوب کات سنگین "شتران" به فروش رسید


محصول وکیوم باتوم پالایش نفت تهران با قیمت ۹۸,۴۴۳ هزار ریال در ازای هر تن به فروش رسید که در مقایسه با آخرین معامله در هفته گذشته کمتر از یک درصد رشد قیمت داشته و ارزش معامله این محصول طی این هفته بالغ‌بر ۹۸ میلیارد تومان گزارش‌شده است.

روند قیمتی وکیوم باتوم شتران+ بورس نیوز

پالایش نفت تهران در هفته منتهی به ۲۱ آبان‌ماه سال جاری محصول دیگری را نیز روانه رینگ معاملات بورس کالا کرد، عرضه ۱۰ هزار تنی لوب کات سنگین پالایش نفت تهران با قیمت ۱۲۶,۳۱۲ هزار ریال به ازای هر تن در این هفته انجام گردید که در مقایسه با آخرین هفته‌ای که مورد معامله قرار گرفت تغییر قیمتی نداشته، میزان تقاضا این محصول برابر با ۱۰ هزار تن گزارش شد که ۲ هزار تن اُفت را در مقایسه با هفته گذشته به دنبال داشت.

روند قیمتی لوب کات سنگین شتران+بورس نیوز

محصولات دیگری که پالایش نفت تهران در بورس کالا مورد عرضه قرار داد مربوط به لوب کات سبک با ۸ هزار تن و گوگرد گرانوله با ۸۰۰ تن بوده که محصول لوب کات سبک تماماً به فروش رفته و گوگرد گرانوله نیز ۳۶۰ تن از آن به فروش رفته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش تقاضا ۲،۶۸۰ تنی وکیوم باتوم
۱۵ هزار تن وکیوم باتوم توسط پالایش نفت تهران عرضه شد؛

کاهش تقاضا ۲،۶۸۰ تنی وکیوم باتوم "شتران"

۲۰,۰۰۰ تن وکیوم باتوم توسط
"شتران" با ککاهش تقاضا ۸۰۴ تنی نسبت به هفته گذشته مواجه بود؛

۲۰,۰۰۰ تن وکیوم باتوم توسط "شتران" عرضه شد

این پالایشی با کاهش تقاضا وکیوم باتوم مواجه شد؛

"شتران" ۱۵,۰۰۰ تن وکیوم باتوم در بورس کالا عرضه کرد

ارسال نظر