بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
روند رو به رشد ۳ ماهه درآمد‌های فولادساز کویرنشین؛

۱۴,۸میلیون تومان هر تن بیلت صادراتی "کاوه"

۱۴,۸میلیون تومان هر تن بیلت صادراتی
درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد کاوه جنوب کیش در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که عمده‌ترین آن در بخش بازار صادراتی حاصل‌شده که ۷۰ درصد از کل درآمد‌ها را در برگرفته است.
کد خبر : ۲۴۹۸۹۸

فولاد کاوه جنوب کیش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ بالغ‌بر ۲۱،۱۶۷ میلیارد ریال گزارش کرده که از محل فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده است.

مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه این شرکت فولادی به میزان ۹۷،۹۸۷ میلیارد ریال بوده و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۱۵ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد کاوه جنوب کیش در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که عمده‌ترین آن در بخش بازار صادراتی حاصل‌شده که ۷۰ درصد از کل درآمد‌ها را در برگرفته است.

عملکرد ماهانه فولاد کاوه جنوب کیش+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: رشد خیره‌کننده نرخ فروش شمش "کاوه"


درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد کاوه جنوب کیش

روند ثبت درآمدهای کاوه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در پایان مهرماه سال جاری میزان درآمدی که کسب کرده نسبت به ماه گذشته با افزایش ۵۱ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۷۴ درصدی مواجه بوده، بیشترین درآمدی که "کاوه" در این ماه به دست آورده از محصول «شمش بیلت صادراتی» با ۱۴،۸۳۷ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان نرخ فروش این محصول ۱۴,۸ میلیون تومان در ازای هر تن گزارش‌شده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "کاوه"

روند فروش محصولات فولاد کاوه جنوب کیش+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در پایان مهرماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱۴۸,۲۹۳ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «شمش بیلت صادراتی» با ۱۰۰,۱۳۷ تن بوده، از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مقدار فروش محصولات کاوه برابر با ۷۵۴،۹۳۸ تن اعلام‌شده که دراین‌بین ۶۷ درصد از فروش محصولات مربوط به بازار خارجی بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش‌های بهاری از کوره‌های ۱۴۰۰
نگاهی به ۳ ماهه ابتدای سال مالی جاری شرکت‌های فلزی؛

گزارش‌های بهاری از کوره‌های ۱۴۰۰

افزایش درآمد ۹۶درصدی
کسب درآمد ۲۱.۵۵۹ میلیارد ریالی فولادساز کویرنشین؛

افزایش درآمد ۹۶درصدی "کاوه"

فروش ۴۷۵ میلیارد ریالی این شرکت در بورس کالا ثبت شد؛

افزایش ۳.۵ درصدی نرخ فروش شمش "کاوه"

افتتاح فاز ۲ این کارخانه فولاد تا شهریورماه؛

کارخانه کنسانتره بنیاد مستضعفان به کمک "کاوه" آمد

ارسال نظر