بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
نرخ «PBR» برابر با ۳۸,۷ میلیون تومان در ازای هر تن بود؛

«PBR» پرفروش‌ترین محصول "شجم"

«PBR» پرفروش‌ترین محصول
درآمد‌های شجم در مهرماه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که عمده‌ترین بخش درآمدزا مربوط به بازار داخلی بوده که ۸۹ درصد از درآمد‌های شناسایی‌شده را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۹۹۳۲

صنایع پتروشیمی تخت جمشید+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱،۸۹۵ میلیارد ریال شناسایی کرده، همچنین در شهریورماه پایان سال مالی خود را به پایان رسانده که درآمد‌های عملیاتی این شرکت طی این دوره برابر با ۲۵،۲۱۶ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

درآمد‌های شجم در مهرماه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که عمده‌ترین بخش درآمدزا مربوط به بازار داخلی بوده که ۸۹ درصد از درآمد‌های شناسایی‌شده را به خود اختصاص داده است.

عملکرد ماهانه شجم در مهرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: بازارگردانی " شجم " از روز سه شنبه در فرابورس


روند شناسایی درآمد‌های شجم تا مهرماه

روند ثبت درآمدهای شجم تا مهرماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید در مهرماه افزایش درآمد عملیاتی ۱۶ درصدی را نسبت به ماه گذشته تجربه کرده و همچنین درآمدی که "شجم" در سال مالی گذشته (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۰) با ۱۹۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته آن (منتهی به شهریورماه ۱۳۹۹) به مبلغ ۲۵،۲۱۶ میلیارد ریال رسیده است.

بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره به‌دست‌آمده از فروش محصول «PBR» با ۷۰۷ میلیارد ریال بوده که در بازار صادراتی شناسایی‌شده و این مبلغی به‌دست‌آمده حاصل فروش ۱،۸۲۷ تن بوده که نسبت به سال گذشته یک درصد رشد درآمد داشته است.

فروش محصولات شجم+بورس نیوز

شجم در اولین ماه سپری‌شده از سال مالی منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱ میزان فروش ماهانه خود را برابر با ۴,۸۱۷ تن گزارش اعلام‌شده و میزان فروش محصولات شجم در مهرماه نسبت به ماه گذشته ۳۶ درصد افزایش فروش را شاهد بوده، بیشترین میزان فروش ماهانه شجم در اختیار محصول «PBR» با ۱،۸۲۷ تن بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۳۸,۷ میلیون تومان در ازای هر تن بوده که نسبت به سال گذشته ۷۳ درصد افزایش نرخ را به دنبال داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر