بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
۹۴ درصد از کل درآمد‌های "فجر" در بازار داخلی بدست آمد؛

"فجر" با گالوانیزه همچنان در مسیر صعود

درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد امیرکبیر کاشان در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی و بخش ارائه خدمات حاصل‌شده است.
کد خبر : ۲۵۰۰۱۸

فولاد امیرکبیر کاشان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ بالغ‌بر ۴،۴۳۹ میلیارد ریال گزارش کرده که از محل فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و ارائه خدمات به‌دست‌آمده، مجموع درآمد‌های تجمیعی از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه این شرکت فولادی به میزان ۲۶،۶۱۴ میلیارد ریال بوده و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۲,۴۵۸ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد امیرکبیر کاشان در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی و بخش ارائه خدمات حاصل‌شده که عمده‌ترین آن در بخش بازار داخلی حاصل‌شده که ۹۴ درصد از کل درآمد‌ها را در برگرفته است.

عملکرد ماهانه فجر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: گزارش‌های بهاری از کوره‌های ۱۴۰۰


درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد امیرکبیر کاشان

درآمدهای شناسایی شده فجر تا مهرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در پایان مهرماه سال جاری میزان درآمدی که کسب کرده نسبت به ماه گذشته با افزایش ۱۲ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۴۴ درصدی روبه‌رو بوده، بیشترین درآمدی که "فجر" در این ماه به دست آورده از محصول «محصول گالوانیزه» با ۳،۰۰۵ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان نرخ فروش این محصول ۲۸,۲ میلیون تومان در ازای هر تن گزارش‌شده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "فجر"

درصد فروش ماهانه فجر در مهرماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در پایان مهرماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱۷,۸۹۵ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «محصول گالوانیزه» با ۱۰،۶۴۹ تن بوده، از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مقدار فروش محصولات فجر برابر با ۱۱۳،۹۵۷ تن اعلام‌شده که دراین‌بین ۸۳ درصد از فروش محصولات مربوط به بازار خارجی بود.

مقدار فروش محصولات فولاد امیرکبیر کاشان نسبت به ماه گذشته افزایش ۱۵ درصدی را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۹ درصد کاهش را تجربه کرده، محصول نورد سرد در مهرماه ۱۰ درصد رشد در مقدار فروش و ۶ درصد رشد در نرخ نسبت به ماه گذشته تجربه کرده و همچنین نسبت به میانگین ماه‌های گذشته رشد ۳۱ درصدی را در مقدار فروش و ۲۰ درصدی در نرخ را به همراه داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«گالوانیزه» گران‌ترین محصول
فولاد امیرکبیر کاشان با افزایش درآمد ۱۸ درصدی مواجه بود؛

«گالوانیزه» گران‌ترین محصول "فجر"

گزارش‌های بهاری از کوره‌های ۱۴۰۰
نگاهی به ۳ ماهه ابتدای سال مالی جاری شرکت‌های فلزی؛

گزارش‌های بهاری از کوره‌های ۱۴۰۰

ادامه روند افزایشی نرخ ورق گالوانیزه
عملکرد فولادساز کویرنشین زیر ذره‌بین رفت؛

ادامه روند افزایشی نرخ ورق گالوانیزه "فجر"

ارسال نظر