بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
چربی نرخ "شنفت" ۷ درصد کاهش یافت؛

نوار صعودی درآمد‌ "شنفت" در مهرماه متوقف شد

نوار صعودی درآمد‌
بیشترین میزان درآمدی که در مهرماه از "شنفت" به ثبت رسیده در بخش «بازار داخلی» بوده و عمده درآمد حاصل‌شده در این بازار متعلق به «روغن‌موتور دیزلی» بود.
کد خبر : ۲۵۰۲۶۰

نفت پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۵،۵۷۱ میلیارد ریال ارائه کرده و میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه ثبت‌شده برابر با ۳۷،۹۳۳ میلیارد ریال بود.

لازم به ذکر است که مقدار درآمدی که این شرکت شناسایی کرده از ۲ بازار داخلی و صادراتی به دست آمده و در این بین عمده‌ترین درآمد این شرکت از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده که ۵۹ درصد از کل درآمد‌ها را شامل می‌شود.

عملکرد ماهانه شنفت در مهرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: نوسان نرخ روانکار نفت پارس


میزان درآمد حاصل‌شده "شنفت" تا مهرماه

روند ثبت درآمدهای شنفت+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، نفت پارس در مهرماه سال جاری با کاهش درآمد ۲۵ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۴۵ درصدی روبه‌رو بوده و همچنین میزان درآمد‌های تجمیعی این شرکت که از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه به ثبت رسانده در مقایسه با سال گذشته ۱۱۹ درصد افزایش را شاهد بوده است.

همان‌طور که گفته شد بیشترین میزان درآمدی که در مهرماه از "شنفت" به ثبت رسیده در بخش «بازار داخلی» با ۳،۳۱۵ میلیارد ریال بوده و عمده درآمد حاصل‌شده در این بازار متعلق به «روغن‌موتور دیزلی» با ۹۷۶ میلیارد ریال بوده، همچنین بیشترین میزان فروش در مهرماه نیز مربوط به «اکسترکت» در بازار صادراتی با ۷،۲۷۴،۹۶۳ کیلوگرم با نرخ فروش ۷۵ هزار تومان در ازای هر کیلوگرم بوده است.

شرکت در این ماه ۳، ۴۶۴، ۷۵۰ لیتر روغن موتور بنزینی فروخته که نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افت داشته، نرخ فروش این محصول در نسبت به ماه گذشته ۷ درصد افت داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمدهای نفت بهران در مردادماه چرب‌تر شد
بازگشت درآمد‌های این روانکار روی ریل صعود؛

درآمدهای نفت بهران در مردادماه چرب‌تر شد

«اکسترکت» پر فروش‌ترین محصول
شرکت نفت پارس در مردادماه ۲۳ درصد افزایش درآمد ماهانه داشت؛

«اکسترکت» پر فروش‌ترین محصول"شنفت" در مردادماه

نوسان نرخ روانکار نفت پارس
فروش ۵۱۵ میلیارد تومانی در اسفند ماه

نوسان نرخ روانکار نفت پارس

ارسال نظر