بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
۴۵ درصد از درآمد‌های ۸ ماهه به بازار صادراتی بود؛

«تیرآهن» تکیه‌گاه درآمدی "ذوب" شد

«تیرآهن» تکیه‌گاه درآمدی
بیشترین درآمد کسب‌شده شرکت ذوب‌آهن اصفهان در آبان ماه سال ۱۴۰۰ از فروش محصول «تیرآهن» با ۱۰،۲۹۵ میلیارد ریال در بازار داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۵۱۰۱۱

ذوب آهن+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری درآمد ثبت شده طی دوره یک ماهه را برابر با ۳۰،۵۴۶ میلیارد ریال بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۱۴۰۰ در مجموع مبلغ ۲۲۲،۷۵۶ میلیارد ریال از فروش محصولات درآمد به دست آمده است.

درآمد‌هایی که ذوب اهن اصفهان در آبان ماه به دست آورده از فروش محصولات تولیدی در بازار‌های داخلی و صادراتی بوده که بیشترین سهم را بازار داخلی با ۱۹،۸۹۶ میلیارد ریال به خود اختصاص داده، فروش محصولات در بازار صادراتی نیز ۳۵ درصد از کل درآمد‌های "ذوب" را در ابان تشکیل می‌دهد.

عملکرد ماهانه ذوب آهن+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: مشتریان با تقاضای بالای مقابل ذوب آهن صف کشیدند


مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "ذوب"

روند درآمدی ذوب آهن اصفهان تا آبان ماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در هشتمین ماه سپری‌شده از سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۴ درصد رشد را از آن خودکرده، همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده با افزایش ۹۵ درصدی روبه‌رو بوده، لازم به ذکر است که این شرکت فولادی ۴ درصد اُفت درآمد ماهانه را به همراه داشته است.

درآمد صادراتی ذوب‌آهن اصفهان در آبان ماه ۱۰،۶۵۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد حاصل‌شده این بخش ۹۹،۶۹۹ میلیارد ریال بوده که دربرگیرنده ۴۵ درصد از کل درآمد به‌دست‌آمده طی این مدت ۸ ماهه بوده است.

بیشترین درآمد کسب‌شده شرکت ذوب‌آهن اصفهان در آبان ماه سال ۱۴۰۰ از فروش محصول «تیرآهن» با ۱۰،۲۹۵ میلیارد ریال با نرخ فروش ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در ازای هر تن در بازار داخلی بوده که با رشد ۶ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و همچنین محصول «میلگرد» نیز با ۴،۸۹۲ میلیارد ریال بیشترین درآمد را پس از تیرآهن به خود اختصاص داده است.

در حوزه صادراتی نیز بیشترین درآمد حاصل‌شده این شرکت فولادی مربوط به «میلگرد» با ۲،۷۹۰ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش ثبت‌شده این محصول ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در ازای هر تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ذوب آهن عزم صعود را در آذر محکم بست
یک مهمان جدید در سبدکالایی قرار گرفت؛

ذوب آهن عزم صعود را در آذر محکم بست

فولادساز اصفهانی توفع‌ها را بالا برد؛

"ریل" به سبد بورس‌کالایی ذوب آهن بازگشت

سیر سه‌گانه بورس‌کالا در چنگال ذوب آهن
ذوب در کمین شکار غول‌فولادسازی اصفهان؛

سیر سه‌گانه بورس‌کالا در چنگال ذوب آهن

ارسال نظر