در بازار دوم فرابورس ایران؛
"پیزد" فردا بازارگردانی می شود
شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی نماد معاملاتی شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی نماد معاملاتی شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد خبر داد.
بر اساس این گزارش، نماد معاملاتی "پتایر" به روش مبتنی بر حراج در بازار دوم فرابورس ایران بازارگردانی میشود.
گفتنی است، بازارگردانی نماد معاملات مذکور روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ خواهد بود.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد؛
"بمیلا" افزایش سرمایه از سود انباشته را ثبت کرد
در بازارهای اول و دوم فرابورس رخ می دهد؛
آغاز بازارگردانی "فرابورس" و "شجم" از فردا در بازار دوم فرابورس رخ می دهد؛
آغاز بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج "سغدیر" از فردا شرکت فرابورس ایران اعلام کرد؛
بازارگردانی "بساما" در بازار دوم فرابورس
با اعلام شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد؛
"بمیلا" افزایش سرمایه از سود انباشته را ثبت کرد
در بازارهای اول و دوم فرابورس رخ می دهد؛
آغاز بازارگردانی "فرابورس" و "شجم" از فردا در بازار دوم فرابورس رخ می دهد؛
آغاز بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج "سغدیر" از فردا شرکت فرابورس ایران اعلام کرد؛
بازارگردانی "بساما" در بازار دوم فرابورس ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه